Fot. Ambasady GOV
Wymiar etatu: 1,0 (pełny etat)
Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo
Adres i miejsce wykonywania obowiązków służbowych: Consulate General of The Republic of Poland in Belfast (67 Malone Road, BT9 6SB Belfast)
Zakres obowiązków na stanowisku referenta ds. obsługi sekretariatu:
- Obsługa interesantów Konsula RP oraz prowadzenie terminarza spotkań.
- Wykonywanie połączeń telefonicznych Konsula RP.
- Organizacja i obsługa konferencji oraz narad, zapewnienie małej recepcji.
- Obsługa instytucjonalnej skrzynki poczty elektronicznej sekretariatu.
- Prowadzenie listy protokolarnej, drukowanie oraz wysyłanie zaproszeń.
- Aktualizacja danych teleadresowych konsulatu i jego pracowników.
- Przepisywanie tekstów, sporządzanie fotokopii dokumentów, itp.
- Przedkładanie korespondencji do podpisu Konsula RP.
- Wykonywanie zadań punktu kancelaryjnego, w szczególności:
- odbieranie, rejestrowanie, przekazywanie według właściwości oraz przechowywanie korespondencji jawnej (zarówno w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej),
- przyjmowanie, przygotowywanie do wysyłki, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej jawnej,
- uczestniczenie w komisyjnym archiwizowaniu, brakowaniu i niszczeniu akt,
- opracowywanie planu urlopów pracowników konsulatu.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Konsula RP.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność,
- uregulowany status migracyjny w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej,
- wykształcenie co najmniej średnie, ale preferowane wyższe,
- biegła znajomość języków polskiego i angielskiego (co najmniej na poziomie C1),
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważaniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub w przypadku jego braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu,
- biegła obsługa komputera (MS Office, MS Outlook),
- bardzo dobra organizacja czasu pracy; systematyczność, terminowość, dokładność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność prowadzenia korespondencji biurowej (urzędowej) w języku polskim i angielskim,
- wysoka kultura osobista, dbałość o wizerunek własny – stosowanie się do zasad dress code urzędu.
Wymagania dodatkowe, będące atutem:
- trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracyjno-biurowym,
- prawo jazdy wraz z praktyczną umiejętnością prowadzenia pojazdów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny sporządzone w języku polskim,
- oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- niekaralności i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy),
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia zawodowego (jeśli dotyczy),
- kopie dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych (jeśli dotyczy).
WAŻNE! Aplikacje można składać do 5 grudnia 2024 r. (czwartek), do godz. 17.00:
- pocztą: na adres konsulatu, z dopiskiem na kopercie „Aplikacja na stanowisko: referent ds. obsługi sekretariatu”:
Consulate General of the Republic of Poland in Belfast
67 Malone Road
BT9 6SB Belfast - lub na adres e-mail: belfast.kg.rekrutacja@msz.gov.pl
Decyduje data wpływu aplikacji do Konsulatu Generalnego RP w Belfaście. Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
- Dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
- W aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.
- Dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane.
- Konsulat Generalny RP w Belfaście zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.