Wybierz kontynent

Webinarium „Eksport do Chin przez cross border e-commerce”

Fot. Ambasady GOV

Podczas webinarium, w którym uczestniczyło ponad 100 polskich firm, omówione zostały podstawowe pojęcia, statystyki w zakresie cross-border e-commerce oraz polityki, na których mogą skorzystać polscy eksporterzy. Reprezentanci czołowych chińskich platform, występując w Ambasadzie RP w Pekinie oraz łącząc się online, przedstawili, w jaki sposób w praktyce wprowadzić produkty do sprzedaży w chińskim Internecie. Uczestnicy wydarzenia mogli też zrozumieć różnice między handlem ogólnym i cross border e-commerce. Z kolei Urząd Patentowy RP wskazał, w jaki sposób zabezpieczyć prawa do swojej marki przed rozpoczęciem sprzedaży w Chinach.

Jedna z wiodących polskich firm kosmetycznych opowiedziała o drodze, jaką ich marka przeszła na chińskim rynku od sprzedaży kosmetyków przez uproszczone procedury cross border e-commerce do pełnej rejestracji produktu i wejścia sprzedaży w ogólnym handlu detalicznym.

Praktyczne informacje przekazane przez prelegentów umożliwiły zrozumienie aktualnych trendów, sposobów funkcjonowania logistyki i rozliczeń płatności, dzięki czemu uczestnicy mogli lepiej poznać chińskie środowisko biznesowe i przygotować strategię pozwalającą sprzedawać towary bezpośrednio konsumentom.  

Zdjęcia: Amb. RP w Pekinie

Ambasady GOV Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj