Wybierz kontynent

CHiQ przedłuża umowę sponsorską na imprezy Pucharu Świata FIS i zatrudnia narciarskiego mistrza Andreasa Wellingera na swojego nowego ambasadora marki

Wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online, pomimo skrajnie niekorzystnych dla branży uwarunkowań podatkowych, pokazał w krótkim czasie, w jaki sposób od zera stworzyć markowego operatora, za którym pójdą gracze. „Niewątpliwie zbudowanie odpowiedniej skali biznesu było wyzwaniem, wymagało dużych nakładów finansowych, inwestycji w działania brandowe i klienta. Ani na chwilę jednak nie straciliśmy wiary w obraną strategię i dzisiaj zbieramy tego owoce” - podkreśla Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

Fot. PAP

BERLIN, 9 września 2024 r. /PRNewswire/ -- 6 września br., w dniu inauguracji targów IFA 2024, CHiQ zorganizował uroczyste podpisanie na swoim stoisku przedłużenia umowy partnerskiej z FIS World Cup Events oraz Niemieckim Związkiem Narciarskim (DSV). Decyzja zwiększa rozpoznawalność CHiQ w świecie narciarstwa i otwiera nowy etap w jej marketingu sportowym.

W wydarzeniu wzięli udział Liu Jiang, prezes Changhong Holding Group Co., Ltd., oraz Helen Zhang, wicedyrektor generalna Changhong Co., Ltd., wspólnie z kilkoma innymi głównymi kierownikami. Umowa została przygotowana przez Jamesa Wu, dyrektora generalnego Changhong International Brand Business Center, Heiko Krausego, wiceprezesa Niemieckiego Związku Narciarskiego, i mistrza olimpijskiego w skokach narciarskich Andreasa Wellingera.

Puchar Świata w Narciarstwie FIS, coroczna impreza organizowana przez Międzynarodową Federację Narciarską i Snowboardową (FIS), jest jednym z głównych globalnych turniejów narciarskich, który rozbudza ogromną pasję wśród młodych na całym świecie. W listopadzie 2023 r. CHiQ ogłosił swoje partnerstwo z FIS World Cup Events, pielęgnując w ten sposób ścisłe relacje z fanami na całym świecie i znacząco podnosząc profil międzynarodowy marki.

Dwukrotny złoty medalista olimpijski Andreas Wellinger, który zdobył także dwa złote medale Mistrzostw Świata w Skokach Narciarskich FIS i łącznie osiem srebrnych medali w najważniejszych imprezach narciarskich, chwalił innowacyjne i inteligentne rozwiązania produktowe marki CHiQ, zwracając uwagę na ich zgodność z własnymi wartościami ciągłego dążenia do doskonałości i ciągłego stawiania sobie nowych wyzwań. Wellinger wyraził entuzjazm w związku ze współpracą, oczekując kreatywnej wymiany myśli i łączenia dynamicznych światów inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego i profesjonalnego narciarstwa.

Heiko Krause chwalił szybki rozwój w Europie marki CHiQ i przewidywał owocną współpracę w przyszłości. James Wu podkreślał przedłużenie umowy jako kluczowe dla globalnej ekspansji marki CHiQ, skupiając się na Europie. Dzięki partnerstwu CHiQ dąży do wykorzystania synergii, integracji zasobów i rozwijania swojej marki dzięki globalnemu zainteresowaniu, jakim cieszy się narciarstwo.

Obecnie firma CHiQ działa w ponad 40 krajach i regionach i jest obecna w największych gospodarkach. Jej solidna obecność na rynkach cyfrowych na ponad 30 głównych platformach e-commerce pozwala zaoferować kompleksowy wybór produktów, takich jak telewizory, lodówki, klimatyzatory, pralki i monitory.

CHiQ stał się też ważnym sponsorem międzynarodowych wydarzeń sportowych, w tym piłki nożnej, wyścigów, narciarstwa, rugby, tenisa i innych, rozszerzając swoje wpływy na światowej arenie sportowej. Dzięki realizowaniu kompleksowej strategii marketingu sportowego marka dąży do zwiększania międzynarodowej rozpoznawalności i budowania głębokiej łączności emocjonalnej z klientami z całego świata.

Źródło: CHiQ

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2499211/CHiQ_Renews_Sponsorship_of_FIS_World_Cup.jpg

Źródło informacji: PR Newswire

 

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj