Wybierz kontynent

Ambasada RP w Ankarze poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej

Fot. Ambasady GOV

Oferta pracy na stanowisku ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej (1/2 etatu)

 Ambasada RP w Ankarze ogłasza nabór na stanowisko ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej (1/2 etatu)

 Zakres obowiązków:

-          redakcja, wyszukiwanie, tworzenie i edycja treści w językach tureckim i polskim, publikowanych w mediach społecznościowych Ambasady RP w Ankarze (Instagram, X/Twitter) oraz współprowadzenie strony internetowej Polska w Turcji;

-          prowadzenie przeglądu informacji i monitoringu mediów społecznościowych w zakresie promocji Polski w Turcji, polityki zagranicznej RP, treści polskich w tureckich mediach a także nowych technologii i działań w ramach komunikacji oraz multimediów;

-          śledzenie trendów cyfrowych oraz wdrażanie nowych rozwiązań, z uwzględnieniem obszaru dyplomacji cyfrowej;

-          analiza statystyk dotycząca poszczególnych publikacji oraz monitoring zainteresowania treścią i kampaniami informacyjnymi, które są w mediach społecznościowych placówki oraz proponowanie rozwiązań mających uatrakcyjnić przekaz placówki.

 Kandydat/ka powinien/na spełniać następujące wymagania:

-          posiadanie polskiego obywatelstwa i rezydencji podatkowej w Polsce;

-          biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (od poziomu B2);

-          biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (od poziomu B2);

-          biegła znajomość języka tureckiego w mowie i piśmie (od poziomu B2/C1);

-          minimum wyższe wykształcenie (minimum licencjat);

-          wiedza merytoryczna i umiejętności praktyczne: wiedza z zakresu prowadzenia korporacyjnych profili w mediach społecznościowych, znajomość narzędzi PR, umiejętność pisania i redagowania tekstów informacyjnych (tekst z grafiką/animacją/video) na potrzeby mediów, w tym mediów internetowych, udokumentowana publikacjami, umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań z zakresu komunikacji internetowej;

-          bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;

-       znajomość programów do edycji zdjęć/obrazu/dźwięku;

-          umiejętność współpracy w zespole, samodzielności i inicjatywy własnej, odporność na stres;

-          odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań, dbałość o szczegóły;

-          bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów zadaniom do wykonania;

-       stałe podnoszenie kwalifikacji w zakresie obsługi mediów społecznościowych

-          gotowość do wykonania w Polsce wstępnych badań lekarskich dopuszczających do pracy.

Oferujemy:

-          stabilność zatrudnienia;

-          umowę zawartą na gruncie prawa polskiego (na podstawie powołania);

-          określone godziny pracy;

-          pracę w sympatycznym i dynamicznym zespole;

-          miejsce pracy: Ankara.

  Termin nadesłania aplikacji: 14.10.2024 r.

 Oczekiwany termin rozpoczęcia zatrudnienia: początek grudnia 2024 r.

CV wraz z listem motywacyjnym oraz dodatkowymi dokumentami (kopiami) potwierdzającymi kwalifikacje kandydata/ki prosimy przesyłać na adres e-mail: ankara.amb.sekretariat@msz.gov.pl z tematem wiadomości: Rekrutacja 2/2024.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ambasadę RP w Ankarze w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami/kami. 

Ambasady GOV Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj