GDDKiA podpisała umowę na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S10 na odcinku Łowicz Wałecki - Piecnik o długości 14,8 km. Kontrakt zrealizuje firma Budimex za kwotę 538,05 mln zł. To siódmy z kolei zawarty w tym roku kontrakt na realizację S10 od Szczecina do Piły. Łączna wartość umów przekroczyła 4,1 mld zł dla odcinków o długości blisko 110 km. 30 października GDDKiA również podpisała umowę na rozbudowę DK22 na odcinku Ostrowiec - Szwecja. Inwestycję o długości 2,9 km zrealizuje firma PORR za kwotę 27,77 mln zł. Realizacja S10 ma zakończyć się w III kwartale 2028 roku, a DK22 w IV kwartale 2026 roku.
SZANGHAJ, 31 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Hisense, wiodąca marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, ogłosiła, że będzie oficjalnym partnerem nadchodzących klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej – FIFA Club World Cup™. Informację podano dzisiaj podczas specjalnego wydarzenia w Shanghai Tower z udziałem prezydenta FIFA Gianniego Infantino, sekretarza generalnego FIFA Mattiasa Grafströma oraz prezesa Hisense Group Jia Shaoqiana.
Inaugurację partnerstwa z Hisense prezydent FIFA Gianni Infantino skomentował w następujący sposób:
„Niezwykle cieszymy się, że firma Hisense, jedna z wiodących marek na międzynarodowym rynku, będzie oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025. Hisense stawia na innowacje i technologie, co współgra z naszą wizją turnieju, w którym udział wezmą 32 najlepsze drużyny z całego świata, tworząc niezapomniany spektakl będący rewolucją w klubowej piłce nożnej.
Dzięki współpracy z Hisense kibice zyskają wyjątkowe możliwości doświadczania turnieju – zarówno rywalizacji na boisku, jak i tego, co dzieje się poza nim. Dla klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej nasze partnerstwo położy zaś technologiczno-innowacyjny fundament pod rozwój”.
Klubowe mistrzostwa świata w piłce nożnej odbywają się co cztery lata. Podczas nadchodzącej edycji FIFA Club World Cup 2025™ po raz pierwszy w historii do rywalizacji staną 32 najlepsze kluby świata. Jako partner turnieju w tej nowej formule firma Hisense zyska doskonałe możliwości dalszego budowania pozycji swojej globalnej marki wśród kibiców najpopularniejszej dyscypliny sportowej i najbardziej lubianych klubów piłkarskich na świecie. Będzie to też znakomita okazja do zaprezentowania najnowocześniejszych technologii i urządzeń powiązanych z telewizorami Hisense, które będą reklamowane przez cały turniej.
Jak dodał Jia Shaoqian, prezes Hisense Group:
„Jesteśmy dumni, mogąc być oficjalnym partnerem turnieju FIFA Club World Cup 2025™ z udziałem najlepszych klubów reprezentujących wszystkich sześć międzynarodowych związków piłkarskich. Impreza ta stanowi przestrzeń do dialogu pomiędzy czempionami, skupiając w jednym miejscu i czasie najlepszych z najlepszych, przez co doskonale współgra z osadzonymi w duchu mistrzostwa działaniami firmy Hisense i wpisuje się w jej dążenia związane z budową światowej klasy przedsiębiorstwa i marki”.
„Hisense jest pionierem w segmencie telewizorów wykorzystujących sztuczną inteligencję, a jej najnowsza seria tego typu sprzętu doskonale sprawdzi się podczas turnieju FIFA Club World Cup 2025™. Fundamentem technologicznym telewizorów AI produkcji Hisense jest Xinghai – model wielkoekranowy z opcją inteligentnych aktualizacji i dodatków w różnych kategoriach sprzętowych, dzięki którym użytkownicy otrzymują jeszcze lepsze wrażenia, a produkt jest bardziej konkurencyjny. Dzięki współpracy Hisense i FIFA widzowie na całym świecie będą mogli śledzić klubowe mistrzostwa świata w piłce nożnej w najlepszym możliwym wydaniu”.
Hisense pracuje nad stworzeniem światowej klasy przedsiębiorstwa i marki, konsekwentnie inwestując w partnerstwa związane z wydarzeniami sportowymi na najwyższym poziomie. Obejmując rolę oficjalnego partnera FIFA Club World Cup 2025™ – międzynarodowego turnieju klubowej piłki nożnej w zupełnie nowej odsłonie – Hisense realizuje swoją strategię marketingu przez sport i przyspiesza działania mające zwiększyć zasięg międzynarodowy marki.
Hisense był światowym partnerem dwóch ostatnich edycji mistrzostw świata w piłce nożnej (FIFA World Cup™) oraz trzech edycji mistrzostw Europy w piłce nożnej (UEFA European Championship). Firma stawia na inteligentny rozwój oferty produktowej obejmującej m.in. telewizory, telewizory laserowe, klimatyzatory i lodówki. W ofercie telewizorów nowością od Hisense jest 100-calowy telewizor wyposażony w czip AI, który podnosi jakość obrazu i poziom immersyjności. Z kolei lodówki i klimatyzatory korzystają ze stworzonej przez Hisense platformy ConnectLife, która umożliwia łączenie i współpracę inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego.
Partnerstwo z FIFA to dowód zaangażowania Hisense w tworzenie pionierskich technologii RTV i AGD z myślą o większym komforcie codziennego życia, jak również dostarczanie innowacyjnych produktów i technologii, które dają kibicom na całym świecie jeszcze więcej przyjemności ze śledzenia rozgrywek piłkarskich, zwiększając ich atrakcyjność i otwierając je dla szerszej publiczności.
Hisense
Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Hisense zajęła w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a w 2023 r. i pierwszym półroczu 2024 była liderem w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2544520/image_5027250_47094983.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire