W Polsce tylko 15,5% osób zatrudnionych w sektorze ICT to kobiety, z kolei w skali Europy stanowią 19,1% - wskazują badania Eurostatu. Wynik ten pokazuje, że kobietom wciąż nie jest łatwo wejść i odnaleźć się w branży technologicznej. Przyczyną mogą być stereotypy, które od wielu lat narastały zarówno w kulturze, jak i społeczeństwie. Dlatego tak ważne jest, aby zapewniać dziewczętom już na wczesnych etapach życia jak najwięcej pozytywnych inspiracji ze świata nauki, technologii i biznesu. To pozwala na kształtowanie pozytywnych wzorców, które zachęcają młode kobiety do rozwoju w kierunkach STEM i podejmowania kariery w świecie nowych technologii.
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., wiodąca marka pod względem innowacji w dziedzinie produktów do pielęgnacji skóry oraz zrównoważonego rozwoju na całym świecie, już drugi rok z rzędu otrzymała prestiżowe wyróżnienie organizacji non profit Texan by Nature prowadzącej działalność w dziedzinie ochrony przyrody – nagrodę 2024 Texan by Nature 20 (TxN 20). Organizacja Texan by Nature założona przez byłą pierwszą damę Laurę Bush co roku za pomocą inicjatywy TxN 20 wyróżnia 20 przedsiębiorstw mających siedzibę lub prowadzących działalność w Teksasie i mogących się poszczycić udokumentowanymi zobowiązaniami na rzecz ochrony przyrody i zrównoważonego rozwoju.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241030033133/pl/
„To wspaniałe wyróżnienie, które otrzymujemy już drugi rok z rzędu, podkreśla niezachwiane zaangażowanie Mary Kay na rzecz włączania zrównoważonych praktyk w ramach prowadzonej działalności za pomocą innowacji, rzecznictwa i odpowiedzialności” – powiedziała Virginie Naigeon-Malek, stojąca na czele Działu Odpowiedzialności Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju w Mary Kay. „To wielki zaszczyt móc znaleźć się w gronie innych teksaskich przedsiębiorstw podejmujących istotne wysiłki na rzecz ochrony przyrody. Zrównoważony rozwój jest jednym z elementów misji Mary Kay, ponieważ pragniemy wywierać pozytywny wpływ na świat z korzyścią dla przyszłych pokoleń”.
„Wierzymy w kształtowanie zrównoważonej przyszłości w drodze działania, współpracy i stosowania innowacyjnych modeli” – powiedziała Joni Carswell, dyrektor generalna i prezeska Texan by Nature. „Mamy ogromną przyjemność wyróżnić Mary Kay jako firmę, która udowadnia, że wspieranie trwałej działalności działaniami na rzecz ochrony przyrody umożliwia wywarcie długoterminowego pozytywnego wpływu na zyski, ludzi oraz całą planetę”.
W celu zwiększenia zaangażowania we współpracę z Texan by Nature dr Cristi Gomez, dyplomowana członkini Amerykańskiej Rady Toksykologii i dyrektor wyższego szczebla ds. regulacji, bezpieczeństwa i zgodności prac badawczo-rozwojowych z przepisami w Mary Kay, wzięła udział w 6. szczycie na rzecz ochrony przyrody zorganizowanym przez Texan by Nature, który podkreśla innowacyjność, zobowiązania oraz najlepsze praktyki w wielu różnych branżach. Gomez zabrała głos podczas panelu zatytułowanego „Realizing System Value” [Uznanie wartości systemu], który był okazją do omówienia sposobów równoważenia prac rozwojowych i działań na rzecz ochrony przyrody, zysków i zrównoważonego rozwoju, a także elementów wejściowych i efektów całkowitego systemu. Wydarzenie odbyło się w środę 23 października w ośrodku George W. Bush Presidential Center.
TxN 20 wyróżnia działania branżowych liderów z 12 sektorów w Teksasie, którzy wiodą prym pod względem starań na rzecz ochrony przyrody i zrównoważonych praktyk biznesowych. Informacje na temat pozostałych laureatów można znaleźć na stronie internetowej Texan by Nature.
Informacje o Mary Kay
Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn lub w serwisie X (dawniej Twitter).
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241030033133/pl/
Źródo: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Dział Komunikacji Korporacyjnej Mary Kay Inc.
tel. 972.687.5332
e-mail: media@mkcorp.com
Źródło informacji: Business Wire