Fot. Ambasady GOV
Wymagania:
- posiadanie polskiego obywatelstwa (warunek niezbędny)
- wykształcenie min. średnie
- znajomość języka angielskiego, litewskiego mile widziana
- obsługa komputera (pakiet MS Office)
- wysoka kultura osobista
- doświadczenie w pracy biurowej
- bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, terminowość
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu i stresu
- prawo jazdy kategorii B
- zgoda na poddanie się procedurze weryfikacji pod względem bezpieczeństwa i dostępu do danych osobowych
Planowany zakres obowiązków na oferowanym stanowisku:
- Realizacja zaopatrzenia.
- Załatwianie odpraw celnych i odbiór przesyłek.
- Nadawanie i odbiór przesyłek pocztowych.
- Prowadzenie:
- ksiąg inwentarzowych;
- kart inwentarzowych pomieszczeń, kart wyposażenia mieszkań i wyposażenia indywidualnego;
- nanoszenie oznakowania na składniki majątku. - Prowadzenie magazynu reprezentacyjnego i materiałowego.
- Dokonywanie rezerwacji miejsc hotelowych zakup biletów lotniczych i kolejowych.
- Nadzór nad pracownikami miejscowych firm dokonujących bieżących napraw i konserwacji budynku oraz urządzeń placówki.
- Realizacja zaopatrzenia materiałowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Opisywanie dokumentów dotyczących zaopatrzenia.
- Organizowanie lub pomoc w organizowaniu przyjęć oficjalnych, wydarzeń odbywających się w Ambasadzie.
- Wykonywanie innych poleceń przełożonego
Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Warunki zawarte w umowie o pracę opierają się na prawie polskim. Okres próbny do 12 m-cy. Przed zatrudnieniem konieczne badania lekarskie.
Zgłoszenia w formie listu motywacyjnego oraz CV prosimy przesyłać na adres mailowy: wilno.amb.sekretariat@msz.gov.pl do dnia 23.12.2024 r.
Należy również załączyć oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z przepisami RODO.
Ambasada RP w Wilnie zastrzega sobie prawo do kontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami, wyłonionymi w pierwszym etapie rekrutacji.