Ambasada RP w Tbilisi poszukuje wykwalifikowanej osoby, która dołączy do zespołu Referatu Administracyjno-Finansowego.
Szczegóły oferty
Stanowisko: referent ds. księgowości w Ambasadzie RP w Tbilisi
Lokalizacja: 24 Otar Oniashvili St, Tbilisi, Gruzja
Rodzaj pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo)
Zakres zadań wykonywanych przez pracownika:
- kontrola formalno-rachunkowa dokumentów oraz ich dekretowanie;
- tworzenie raportów kasowych oraz bankowych;
- księgowanie dokumentów finansowych w programie FKWIN;
- kontrola i rozliczanie delegacji służbowych;
- okazjonalna obsługa kasy (w zastępstwie);
- archiwizacja dokumentów księgowych;
- współpraca z partnerami placówki w zakresie obsługi administracyjno-finansowej;
- przygotowywanie not obciążeniowych;
- współudział w przygotowaniu okresowych sprawozdań finansowych;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Ambasady;
- pomoc w organizacji oficjalnych przyjęć;
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne
- bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel i Outlook;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- rzetelność i odporność na stres;
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej;
- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w pracy biurowej;
- obywatelstwo polskie;
- znajomość języka angielskiego;
- umiejętność poruszania się po aktach prawnych;
- posiadanie ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty/paszport).
Dodatkowo mile widziane:
- znajomość języka rosyjskiego i/lub gruzińskiego;
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości.
Wymagane dokumenty:
- CV (życiorys) w języku polskim;
- list motywacyjny;
- wypełnione oświadczenia i kwestionariusz aplikacyjny (poniżej w załączniku); oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowe informacje: przed zatrudnieniem konieczne będzie przeprowadzenie badań lekarskich w Polsce.
Zakwalifikowane kandydatki/kandydaci zostaną poinformowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu naboru.
Czy to oferta dla Ciebie?
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ww. dokumentów w języku polskim na adres: tbilisi.amb.sekretariat@msz.gov.pl do 02.09.2024
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Informacja dotycząca przetwarzania przez Ambasadę RP w Tbilisi danych osobowych kandydatów biorących udział w procesie rekrutacji na stanowisko w placówce zagranicznej MSZ, stanowiąca realizację obowiązku określonego w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016 r., s. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r., s. 2).
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych osób biorących udział
w naborze jest Minister Spraw Zagranicznych z siedzibą w Polsce, w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23,
00-580 Warszawa.
2. Minister Spraw Zagranicznych powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do danych przetwarzanych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych
i placówkach zagranicznych, Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, adres e-mail: iod@msz.gov.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na wybrane stanowisko w placówce zagranicznej MSZ:
1) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kodeksu Pracy,
2) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie wskazanym w art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kodeksu Pracy,
3) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 10 RODO w zakresie danych niezbędnych do weryfikacji kryteriów wskazanych w art. 4 ustawy o służbie cywilnej,
4) w oparciu o art. 9 ust. 2 lit. b RODO w zakresie wskazanym w art. 28 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
5) w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a RODO, tj. na podstawie zgody w zakresie danych nie objętych przepisami prawa, które kandydat przekazał z własnej inicjatywy.
4. Podanie danych osobowych wskazanych w przepisach prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć
w postepowaniu rekrutacyjnym. Konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości udziału w naborze na stanowisko, którego dotyczy ogłoszenie. Podanie innych danych osobowych wykraczających poza zakres wskazany w przepisach prawa zostanie potraktowane jako zgoda na ich przetwarzanie. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, zaś zgodę można odwołać w dowolnym czasie, poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail: tbilisi.amb.rk@msz.gov.pl. W przypadku zgody na przetwarzanie danych osobowych szczególnych kategorii, musi być ona wyrażona w sposób wyraźny. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
5. Dane osobowe zawarte w protokole naboru obejmujące do pięciu najlepszych kandydatów będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a następnie przechowywane w celach archiwalnych przez okres 5 lat, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r. poz. 164) oraz przepisami wewnętrznymi MSZ wynikającymi z przepisów ww. ustawy. Dane pozostałych kandydatów oraz dane zamieszczone w przesłanych dokumentach zostaną usunięte bezpośrednio po zakończeniu naboru lub po 3 miesiącach od jego zakończenia.
6. Dane osobowe mogą być udostępniane osobom i podmiotom trzecim uprawnionym do dostępu do nich na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dotyczy to w szczególności imion i nazwisk kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne w zakresie określonym w ogłoszeniu o naborze oraz wyniku naboru, stanowiącym informację publiczną. Odrębną kategorię odbiorców mogą stanowić podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora, w szczególności dostawcy usług IT.
7. Uprawnienia przysługujące osobom, których dane dotyczą:
- prawo do dostępu do treści swoich danych;
- prawo do żądania sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe;
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli była ona podstawą przetwarzania;
- prawo do usunięcia danych, w szczególności, jeżeli przetwarzanie danych opiera się na zgodzie,
w myśl art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO lub dane osobowe są przetwarzane niezgodnie
z prawem;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, który będzie miał wpływ na podejmowanie decyzji mogących wywołać skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpłynąć, w tym nie będą poddawane profilowaniu.
9. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.