Wybierz kontynent

Sztuka, biznes i innowacje: Camp Fluff Miami

Sztuka to nie tylko ekskluzywność. To radość tworzenia i ekspresji. Unikatowość, której poszukujemy w życiu, relacjach i biznesie. To magnes, który przyciąga, buduje wrażliwość na piękno i dobrze inwestuje nasze pieniądze.

Fot. PAP

Camp Fluff w Miami to wydarzenie, które idealnie połączyło te wartości. Energia wyłączności i intensywności przyciągnęła artystów, kolekcjonerów sztuki i filmowców z całego świata - głównie z Los Angeles, Miami i Europy. Wśród uczestników znaleźli się także przedsiębiorcy reprezentujący branże takie jak AI, prawo, fintech, inwestycje, moda, nieruchomości komercyjne oraz dynamicznie rozwijająca się branża cannabis. To wydarzenie stworzyło społeczność, której kompasem była wyprawa w nieznane, ale równocześnie przyniosło konkretne korzyści biznesowe.

„W liczbach Camp Fluff to: 14 artystów, ponad 200 uczestników, 8 dzieł sztuki sprzedanych podczas samej aukcji i 11 zamkniętych transakcji w najbliższym czasie, które mają szansę przynieść kolejne znaczące wyniki” - mówi Rafał Piotr Solski, CEO John Weston Group.

Za projektem Camp Fluff stoi Angela Afifi - amerykańska artystka, innowatorka, wizjonerka. Osoba, która interpretuje w niestandardowy sposób wszystkie znane nam reguły świata sztuki i biznesu. O imprezie w Miami Angela powiedziała: Nie konkurujemy z nikim. Camp Fluff to uosobienie wschodzących talentów. I nie chodzi tu tylko o talent samych artystów, których prace zostały zaprezentowane.

Rafał Piotr Solski, zapytany o znaczenie sztuki w naszym życiu, podkreśla:

„Posiadanie dzieł sztuki odgrywa ogromne znaczenie w naszej codzienności. Dobry design i sztuka kształtują nasz lifestyle. Dla mnie i mojego pokolenia sztuka jest cenna zarówno w procesie kreacji, jak i w inspiracji. W kolekcjonerstwie sztuki ludzie od wieków szukali potwierdzenia swojej pozycji społecznej i radości życia. Tak było w epokach, tak jest i teraz”.

Na zakończenie Angela Afifi dodała:

„Camp Fluff to nie tylko wydarzenie - to ruch, który inspiruje, łączy i wyznacza nowe kierunki na styku sztuki i biznesu. Wspólnie z John Weston Group i Rafałem Piotrem Solskim planujemy kolejne edycje w Nowym Jorku i Los Angeles. Celem jest zbudowanie nowej generacji kolekcjonerów sztuki i designu”.

Camp Fluff w Miami było kolejnym wydarzeniem, w którym John Weston Group odegrało kluczową rolę w ramach strategii „Official-Unofficial” - podejścia redefiniującego budowanie relacji biznesowych. To spotkanie udowadnia, że biznes i sztuka współistnieją, tworząc przestrzeń dla wizjonerów i źródło niekończącej się inspiracji.

Angela Afifi, założycielka design house Fluff i Camp Fluff, amerykańska artystka i projektantka zaangażowana w tworzenie przestrzeni, w których sztuka, moda i społeczność płynnie się przenikają.

Strona: https://flufflosangeles.com

Rafał Piotr Solski, CEO agencji kreatywnej 360° John Weston Group, partner Camp Fluff odpowiedzialny za globalny biznesowy rozwój projektu.

Strona: www.rafalsolski.com 

John Weston Group to międzynarodowa agencja kreatywna 360°, która specjalizuje się w budowaniu rozpoznawalnych marek poprzez storytelling, technologię i eventy.

Swoją ofertę kieruje zarówno do liderów rynku, jak i dynamicznych startupów

Strona: www.john-weston.com

Źródło informacji: JOHN WESTON GROUP SP. Z O.O.

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj