Wybierz kontynent

Meizu wdraża zagraniczną strategię ekosystemową Flyme AI

Agencja Badań Medycznych rozstrzygnęła konkurs wspierający rozwój badań klinicznych w Polsce. W ramach środków z Krajowego Planu Odbudowy - przyznanych przez Ministerstwo Zdrowia na udoskonalenie i zwiększenie potencjału istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych (CWBK). 18 przedsięwzięć otrzyma wsparcie, którego suma sięgnąć może 135 mln złotych.

Fot. PAP

BARCELONA, Hiszpania, 4 marca 2025 r. /PRNewswire/ -- Z okazji targów MWC 2025, technologiczne podmioty ze wszystkich stron świata zaprezentowały swoje najnowsze osiągnięcia oraz innowacyjne produkty. Kierując się hasłem „AI rozświetla świat”, firma Meizu zaprezentowała na tegorocznej edycji imprezy swoje produkty wykorzystujące ekosystem sztucznej inteligencji. Premierowy pokaz nowości Meizu, wystawcy zza oceanu, pozwolił na zapoznanie się z portfolio jej produktów.

Produkty oparte na ekosystemie sztucznej inteligencji Meizu zostały oficjalnie zaprezentowane, dzięki czemu sztuczna inteligencja stała się największą atrakcją targów MWC

Słowem kluczowym na MWC 2025 była sztuczna inteligencja. To właśnie AI stała się największą atrakcją tegorocznej imprezy, szczególnie za sprawą jej głębokiej integracji ze sprzętem, półprzewodnikami i komunikacją mobilną, jej zastosowania w urządzeniach końcowych, a także przejścia od innowacji technologicznych do innowacji branżowych i ekologicznych.

Meizu powraca na międzynarodowy rynek z „3 hitami z Chin”

Podczas wystawy po raz pierwszy zaprezentowano serie smartfonów Mblu22 i Note22, stanowiące część zagranicznej linii nowych produktów Meizu. Przewiduje się, że wspomniane urządzenia, wyposażone w system Flyme, pojawią się na rynku w kwietniu bieżącego roku i będą sprzedawane w regionie Azji i Pacyfiku, Ameryce Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie, w Azji Środkowej, Europie oraz innych krajach i regionach. Doskonale znane Meizu 21, Meizu 21 PRO, Lucky 08 wraz z innymi seriami produktów były również prezentowane w strefie wystawowej.

Lider w branży w zakresie układu „Wszystko w AI”, który jako pierwszy uzyskał dostęp do możliwości sztucznej inteligencji DeepSeek

W zeszłym miesiącu system operacyjny Flyme AIOS oficjalnie zakończył integrację z dużym modelem DeepSeek-R1, a jako pierwsze obsługiwane były urządzenia z serii Meizu 21 i Lucky 08. Inteligentne okulary StarV, jak również inne produkty ekosystemu wykorzystującego sztuczną inteligencję, sukcesywnie dołączają do tej grupy.

Na wystawie nie zabrakło również PANDAER, modnej marki technologicznej Meizu, która także zaprezentowała szereg nowoczesnych produktów. Ich projekt obejmujący modną własność intelektualną oraz technologię spotkał się z uznaniem szerokiej zagranicznej publiczności.

Urządzenie StarV Air2 stało się numerem 1 wśród sprzedawanych produktów już w pierwszym kwartale po wprowadzeniu na rynek

Inteligentne okulary StarV Air2 okazały się najbardziej interesującymi produktami technologicznymi podczas targów ze względu na ich funkcje tłumaczenia symultanicznego, transkrypcji symultanicznej i telepromptera. Wszystkie te właściwości sprawiły, że odwiedzający niezwykle chętnie je testowali. Obecnie produkty z serii StarV należą do czołówki inteligentnych okularów na świecie. Po wprowadzeniu na rynek ich udział w rynku w pierwszym kwartale wyniósł 41,5%, tym samym zajmując pierwsze miejsce pod względem sprzedaży.

Inteligentne okulary wspierane przez sztuczną inteligencję zostały wprowadzone na rynek we współpracy z China Mobile i China Unicom, zaś produkty z serii StarV zaprezentowano również na stoiskach tych operatorów.

System Flyme Auto numerem 1 w pozyskiwaniu nowych konsumentów, synchronizacja z Geely otwiera na zagraniczne rynki

System Flyme Auto jest obecnie najbardziej płynnie działającym i najszybciej rozwijającym się systemem operacyjnym inteligentnego kokpitu oraz zajmuje pierwsze miejsce pod względem liczby nowych użytkowników przez cztery kolejne miesiące. W styczniu 2025 r. sprzedano ponad 132 tys. modeli samochodów obsługiwanych przez Flyme Auto w ciągu jednego miesiąca, osiągając pierwsze miejsce w rankingu. Na chwilę obecną oprogramowanie Flyme Auto jest dostępne w 22 modelach samochodów marek Geely, LYNK & CO, Galaxy i innych. Jest to jeden z systemów operacyjnych inteligentnego kokpitu obsługujący największą liczbę modeli samochodów na rynku, oferujący użytkownikom ponad 500 tys. samochodów na całym świecie zupełnie nowe, przekraczające granice, inteligentne rozwiązania.

Koncepcja rozwoju od innowacji technologicznych do innowacji ekosystemu AI oraz spójne połączenie wielozadaniowej i pełnoscenariuszowej AI to osiągnięcia zaprezentowane przez Meizu na targach MWC. Po osobistym przetestowaniu produktów firmy przedstawiciele mediów i odbiorcy często wyrażali uznanie dla zintegrowanego ekosystemu sztucznej inteligencji Meizu.

Przyspieszono realizację strategii globalizacji Meizu, wykorzystując AI w celu zwiększenia jej konkurencyjności na rynku międzynarodowym

Począwszy od premiery w 2024 roku strategia globalizacyjna firmy Meizu odnotowała znaczący postęp. Spółka Meizu połączyła siły z firmą Geely, aby zorganizować imprezy inauguracyjne w Indonezji, na Sri Lance, w Dżakarcie, na Filipinach oraz w innych krajach i regionach. Produkty technologiczne Meizu trafiły do sprzedaży w ponad 30 krajach i regionach Azji i Pacyfiku, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu, Azji Środkowej i Europy, a samochody wyposażone w system Flyme Auto są eksportowane na Bliski Wschód, do regionów Europy Wschodniej, Azji i Pacyfiku i innych. Zagraniczny system rozwiązań Meizu z prawdziwą integracją ludzi, samochodów i domów nabrał zdecydowanego rozmachu.

Globalizacja oraz koncepcja „Wszystko w AI” to główne strategie Meizu. W 2025 r. spółka zwiększy ekspansję na rynki zagraniczne, podniesie poziom inwestycji na rynkach zagranicznych oraz wprowadzi na rynek więcej produktów i usług odpowiadających potrzebom miejscowych konsumentów, co pozwoli jej znacząco zwiększyć światową konkurencyjność. Jednocześnie, wykorzystując system Flyme AIOS jako podstawę, zamierza zbudować kompleksowy ekosystem technologii inteligentnego podróżowania na podstawie trzech głównych segmentów: smartfonów, inteligentnych okularów i inteligentnych rozwiązań samochodowych.

Na uwagę zasługuje to, że firma Meizu jest marką smartfonów należącą do grupy DreamSmart Group, oferującej ekologiczne produkty oparte na AI w trzech obszarach produktowych, którymi są smartfony, XR i inteligentne samochody. Dysponując dogłębną wiedzą technologiczną w różnorodnych branżach, przedsiębiorstwo DreamSmart jest uznawane za lidera w dziedzinie inteligentnych ekosystemów.

Przy okazji targów MWC 2025 firma Meizu zaprezentowała światu najnowsze osiągnięcia chińskiej nauki i technologii, wzbudzając ogromne zainteresowanie i uznanie zagranicznych użytkowników i mediów. W przyszłości spółka pozostanie wierna innowacjom technologicznym, oferując światowym konsumentom jeszcze znakomitsze produkty, przekraczające wszelkie wyobrażenia.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2631883/image_1.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2631884/image_2.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2631885/image_3.jpg

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2631886/image_4.jpg

Źródło: Meizu

Źródło informacji: PR Newswire

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj