Wybierz kontynent

TUMI świętuje nową kolekcję 19 Degree Lite kampanią z udziałem globalnego ambasadora marki Landa Norrisa

Marka prezentuje drugi rozdział wieloetapowej kampanii poświęconej najlżejszej dotychczas kolekcji twardych walizek TUMI.

Fot. PAP

NOWY JORK, 1 maja 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka artykułów podróżnych i lifestyle’owych, inauguruje drugi rozdział kampanii 19 Degree Lite „Bezkompromisowa lekkość” z udziałem Landa Norrisa, wieloletniego globalnego ambasadora marki TUMI i znanego na całym świecie kierowcy zespołu wyścigowego Formuły 1 McLaren.

W tej dynamicznej kampanii poświęconej najnowszej kolekcji TUMI skupia się na uczuciu lekkości, jakie wywołują produkty 19 Degree Lite. Staranna dbałość o szczegóły prezentowana przez markę - od lżejszych podwójnych kółek po lekkie jak piórko zamki - pozwala Lando poruszać się z łatwością.

„Współpraca i podróże z TUMI są zawsze niesamowitym doświadczeniem, a dzięki kampanii moja pierwsza podróż nad jezioro Como stała się niezapomnianym przeżyciem - powiedział Lando Norris. - Dzięki walizce z kolekcji 19 Degree Lite poznawanie pięknych krajobrazów przebiegało bez wysiłku - to doświadczenie pozostanie w mojej pamięci na długo”.

Materiał w ramach kampanii, której reżyserem jest Keane Pearce Shaw, a za zdjęcia odpowiada Emma Panchot, został nakręcony nad jeziorem Como, a Lando nadał mu szczególny charakter dzięki swoim doświadczeniom i perspektywie. W filmie, w którym Lando zwiedza legendarną Villę Erbę i porusza się po wybrukowanych ulicach, można obserwować płynny ruch walizki 19 Degree Lite, który przywodzi na myśl swobodę i zwinność charakterystyczną dla jazdy autem.

„Seria 19 Degree Lite odzwierciedla naszą nieprzerwaną dbałość o tworzenie produktów, które nasi klienci bez wysiłku mogą ze sobą zabrać w podróż - powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. - Jako wybitny kierowca o niezrównanym zamiłowaniu do precyzji i dobrego wzornictwa, Lando był idealnym kandydatem na bohatera drugiego rozdziału naszej kampanii. Obserwowanie go podczas korzystania z naszych produktów jest niezwykle interesujące - jego łatwość poruszania się i zwinność przypominają naturalny flow, dynamiczną swobodę i kontrolę, jakie konsekwentnie prezentuje zarówno na torze wyścigowym, jak i poza nim”.

Kolekcja obejmuje dwie walizki na bagaż rejestrowany - czterokołową pakowną walizkę na dłuższe podróże i czterokołową walizkę na krótsze wycieczki - oraz dwie walizki kabinowe: czterokołową walizkę International i czterokołową walizkę Continental. Produkty są dostępne w następujących głównych kolorach: jasny różowy (Blush), tytanowy szary (Titanium Grey) i czarny grafitowy (Black Graphite) oraz w dodatkowych kolorach sezonowych: bursztynowym (Amber) i kobaltowym (Cobalt). Ceny nowej kolekcji kształtują się w granicach 795-995 $.

W kampanii obok 19 Degree Lite można zobaczyć efekty wyczekiwanej przez firmę TUMI współpracy z McLarenem w nowej kolorystyce Super Grey, inspirowanej najlepiej sprzedającym się odcieniem aut McLarena, Supernova Silver. Wśród pozostałych prezentowanych produktów znalazły się egzemplarze z legendarnych kolekcji TUMI: Harrison, Alpha Bravo i Turin.

Najlżejsze produkty stanowiące uzupełnienie kolekcji 19 Degree - 19 Degree Lite - są dostępne w sklepach na całym świecie i na stronie TUMI.com. Firma zaprasza do kanałów społecznościowych @TUMITravel, gdzie będzie publikować zakulisowe treści z kampanii, których nie zobaczycie w żadnym innym miejscu.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji o TUMI na stronie TUMI.com i w mediach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

TUMI oraz logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2669384/Lando_Norris_with_Product.jpg 

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:

Jerad Hulse

e-mail: [email protected] 

Źródło informacji: PR Newswire

 

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj