Zabka Group S.A. (Grupa Żabka) została po raz pierwszy objęta kompleksową oceną w ramach globalnego systemu MSCI ESG Rating i uzyskała najwyższą możliwą notę, czyli AAA, plasując się w gronie liderów - top 10% globalnych firm z sektora handlu detalicznego. Objęcie oceną w ramach MSCI ESG Rating jest związane z włączeniem Grupy Żabka do prestiżowych indeksów MSCI Poland Global Standard Index oraz MSCI Global Investable Market Index, które miało miejsce w marcu br.

ABU ZABI, Zjednoczone Emiraty Arabskie--(BUSINESS WIRE)-- Multiply Group (ADX: MULTIPLY), spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, uruchomiła dzisiaj Multiply Media Group (MMG), która łączy trzy wiodące na rynku firmy z branży reklamy zewnętrznej (OOH) w ramach swojego portfolio, tworząc nową potęgę medialną z siedzibą w ZEA. Połączenie BackLite Media, Viola Media i Media 247 pod banderą Multiply Media Group stanowi znaczący krok, który wpłynie na przyszłość mediów opartych na technologii w ZEA i nie tylko.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250606654209/pl/
Samia Bouazza, dyrektor generalny i dyrektor zarządzający Multiply Group: „Uruchomienie Multiply Media Group stanowi najbardziej znaczącą konsolidację mediów w ZEA. Łącząc wiodące na rynku zasoby medialne w ramach jednej grupy opartej na sztucznej inteligencji i technologii, wzmacniamy nasze zaangażowanie w tworzenie długoterminowej wartości i zwrotów dla akcjonariuszy. MMG tworzy mocny fundament dla naszych globalnych ambicji i perspektywicznej strategii inwestycyjnej”.
Grupa MMG została uruchomiona podczas dorocznego kongresu organizacji World Out of Home Organization (WOO) w mieście Meksyk, a jednocześnie rozświetliła świat w ramach globalnej akcji w kluczowych mediach cyfrowej reklamy zewnętrznej, oświetlając miasta i ekrany na całym świecie i odważnie zaznaczając swoją obecność. Posunięcie to jest przejawem globalnej ekspansji Multiply Group, holdingu o wartości 7,2 mld dolarów, który jest częścią IHC, najcenniejszego holdingu na Bliskim Wschodzie o kapitalizacji rynkowej przekraczającej 240 mld dolarów. Skonsolidowana w ten sposób grupa będzie stanowić platformę umożliwiającą wykorzystanie regionalnego i globalnego potencjału w branży medialnej poprzez portfolio MMG.
MMG będzie stymulować wydajność i innowacje w całym sektorze nośników reklamy zewnętrznej, przekształcając krajobraz medialny w regionie dzięki innowacji, skali i partnerstwom strategicznym. Aby osiągnąć te cele, MMG będzie inwestować w zasoby medialne o dużym potencjale, katalizować wzrost dzięki innowacji oraz tworzyć synergie w całym portfolio dzięki strategicznym inwestycjom.
Jawad Hassan, dyrektor pionu mediów i komunikacji Multiply Group:„Od kilku lat ambitna strategia rozwoju Multiply Group w sektorze mediów sprawiła, że zintegrowane portfolio trzech liderów branży stało się potęgą medialną z ogromnym potencjałem, który pozwoli nam przekształcić cały rynek mediów w regionie w sposób, który przyniesie natychmiastowe korzyści i długoterminową wartość dla klientów. Dzięki MMG jesteśmy gotowi na pojawienie się nowych trendów w naszej branży, zwłaszcza na transformacyjną rolę sztucznej inteligencji, i będziemy nadal inwestować w technologie, które pozwolą nam tworzyć dynamiczne i innowacyjne kampanie”.
Skala działalności MMG obejmuje 3000 jednostek reklamowych w ZEA, w tym ponad 75 ekskluzywnych zasobów wzdłuż autostrady Szari asz-Szajch Zajid w Dubaju, wspomaganych przez długoterminowe umowy partnerskie z Urzędem ds. Dróg i Transportu (RTA) (Mada Media) w Dubaju oraz Departamentem Gmin Miejskich i Transportu (DMT) w Abu Zabi.
James Bicknell, dyrektor generalny Multiply Media Group: „Multiply Media Group wkracza na rynek jako siła mająca przekształcić branżę nośników reklamy zewnętrznej – potężna firma, która w ramach jednej śmiałej wizji łączy najbardziej strategiczne zasoby medialne regionu. Dzięki MMG nie tylko zwiększamy skalę działalności, lecz robimy to w inteligentny sposób. Nasze zadanie jest jasne: dostarczać reklamę kontekstową na dużą skalę i docierać do odbiorców tam, gdzie to naprawdę ma znaczenie, wtedy, gdy ma to największe znaczenie. Grupa MMG ma być elastyczna, oparta na danych i w znacznym stopniu zintegrowana, umożliwiając naszym klientom angażowanie odbiorców z nieznaną wcześniej trafnością, responsywnością i rezonansem. To więcej niż nośniki – to impuls do działania”.
Zainicjowanie działalności MMG wynika z niedawnego porozumienia strategicznego pomiędzy pionem medialnym Multiply Group a spółką Arabian Contracting Services Company (Al Arabia) w sprawie utworzenia spółki joint venture (JV) w celu inwestowania w globalny sektor reklamy zewnętrznej. Multiply Group ogłosiła również podpisanie protokołu ustaleń (MoU) z Saudi Media Company (SMC). Te dwa strategiczne posunięcia uwidaczniają potencjał globalnej ekspansji marek tworzących portfolio Multiply.
Inne holdingi medialne należące do Multiply Group to Yieldmo, platforma kontekstowych reklam mobilnych, oraz Firefly, czołowa firma w Ameryce Północnej zajmująca się cyfrowymi reklamami na dachach taksówek. W 2021 roku grupa zakończyła przejęcie Viola Communications, firmy zajmującej się marketingiem i komunikacją.
INFORMACJE O MULTIPLY GROUP
Multiply Group PJSC to spółka holdingowa z siedzibą w Abu Zabi, która inwestuje i prowadzi działalność na całym świecie w sektorze firm transformacyjnych i generujących gotówkę.
Multiply Group, znana z nastawienia na rozwój marki, będzie nadal inwestować kapitał w swoje dwa odrębne oddziały, które stosują zdyscyplinowane podejście do inwestowania oraz zapewniają naszym udziałowcom stałe i zrównoważone generowanie wartości w perspektywie krótko-, średnio- i długoterminowej:
Multiply to inwestycje i działania w długoterminowych strategicznych branżach, obecnie w obszarach mobilności, energetyki i usług komunalnych, mediów i komunikacji, zdrowia i urody oraz handlu detalicznego i odzieży. Inwestycje bazowe zapewniają długoterminowy stały dochód, dzięki któremu możliwe jest dokonywanie przejęć integrujących.
Multiply+ to dalej idące zaangażowanie Grupy w inwestycje oportunistyczne, niezależne od sektora, głównie poprzez nabywanie udziałów mniejszościowych na rynkach prywatnych i publicznych.
Więcej informacji na witrynie www.multiply.ae
INFORMACJE O Multiply Media Group
Multiply Media Group (MMG) to potężna firma medialna, której celem jest stymulowanie wydajności i innowacji w całej branży. Nasze ambicje są nieograniczone, ale nasza strategia jest precyzyjna. Inwestujemy w media o dużym potencjale, stymulujemy wzrost poprzez innowacje i tworzymy synergię w całym naszym portfolio dzięki strategicznym inwestycjom i inteligentnemu przywództwu.
MMG składa się z BackLite Media, Viola Media, Media 247 i Purple Printing. Razem tworzą zintegrowany ekosystem, który zapewnia skalowalność, precyzję i trwałą wartość.
MMG zapewnia przejrzystość niezbędną do przeprowadzenia znaczących przekształceń w branży. Dzięki ukierunkowanym inwestycjom w technologie, talenty i innowacje opracowujemy produkty i usługi gotowe na wyzwania przyszłości – przewidując potrzeby klientów, zanim te się pojawią. Dzięki koordynacji działań całej Grupy zwiększamy nasz wpływ, przyspieszamy innowacje i stymulujemy długoterminowy wzrost.
Więcej wpływu. Więcej innowacji. Więcej rozmachu.
Więcej informacji na witrynie www.mmg.global
Źródło: AETOSWire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250606654209/pl/
Źródło: Multiply Media Group
KONTAKT:
Wassim El Jurdi
Multiply Group
tel. +971561059595
e-mail: [email protected]
Rawad Khattar
Weber Shandwick
tel. +971563362131
e-mail: [email protected]
Źródło informacji: Business Wire