ORLEN Paczka świętuje kolejny ważny etap rozwoju - z usługi skorzystało już 10 milionów kupujących online. Tak imponujący wynik to efekt konsekwentnego rozwoju usługi oraz rosnącej popularności wśród klientów e-commerce. W pierwszym półroczu firma zanotowała 100-procentowy wzrost wolumenu przesyłek.

Drugi kwartał 2025 roku to trzeci z kolei ze wzrostami 100% w wolumenach dostaw ORLEN Paczki. Z usługi skorzystało już 40% kupujących online w Polsce. Usługa jest systematycznie rozbudowywana m.in. o infrastrukturę logistyczną, co pozwoli jeszcze sprawniej odpowiadać na rosnące oczekiwania klientów. Do końca roku sieć powiększy się do prawie 8 tysięcy automatów paczkowych, dzięki czemu ORLEN Paczka dotrze do nowych klientów.
„Dla nas to ogromna satysfakcja, że miliony Polaków wybierają ORLEN Paczkę przy realizacji zakupów online. Potwierdza to skuteczność naszych działań - dostarczamy paczki w jeden dzień do blisko zlokalizowanych punktów, a klienci są zadowoleni z jakości usługi, o czym świadczy wysoki wskaźnik satysfakcji NPS na poziomie 80 punktów. To olbrzymie zobowiązanie, które jako marka spełniamy, projektując coraz lepsze doświadczenie klientów” - mówi Olaf Furmanek, dyrektor marketingu i komunikacji ORLEN Paczki.
ORLEN Paczka wprowadza rozwiązania, które przyspieszają dostawy. Uruchomienie sobotnich dostaw do całej sieci odbiorczej pozytywnie wpłynęło na doświadczenia zakupowe kupujących, skracając czas oczekiwania na paczkę w weekend. Od czerwca e-sklepy zyskały możliwość nadawania paczek w soboty z dostawą już w poniedziałek.
Rozszerzaniu zasięgu towarzyszy intensyfikacja działań promocyjnych. Do końca lipca trwa kampania z programem VITAY, w ramach której klienci otrzymują 200 punktów VITAY za każdą przesyłkę odebraną ORLEN Paczką. Łączna pula punktów wynosi aż 50 milionów.
Dodatkowe promocje dostępne są w wielu sklepach internetowych, z którymi ORLEN Paczka realizuje wspólne działania marketingowe. Marka zachęca także użytkowników korzystających z usługi Allegro Delivery do wyboru ORLEN Paczki jako kanału dostawy.
W ramach działań komunikacyjnych i promocyjnych ORLEN Paczka pojawia się w przestrzeni miejskiej. Automat paczkowy marki był obecny na Rynku Głównym w Krakowie podczas Pucharu Świata we wspinaczce sportowej. ORLEN Paczka pojawi się na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku, umożliwiając łatwe nadawanie paczek z jarmarkowymi zakupami.
Źródło informacji: ORLEN Paczka