Wybierz kontynent

Lucid łączy siły z nominowanymi do Oscara Timothée Chalametem i reżyserem Jamesem Mangoldem, tworząc nową, ekscytująca opowieść o marce

Dzisiaj miała miejsce inauguracja nowej kampanii reklamowej Lucid Gravity, pierwszej tego typu inicjatywy w ramach wieloletniej współpracy z Chalametem jako globalnym ambasadorem marki.

Fot. PAP

NEWARK, Kalifornia, 5 września 2025 r. /PRNewswire/ -- Spółka Lucid Group, Inc. (NASDAQ: LCID), producent najnowocześniejszych pojazdów elektrycznych na świecie, zaprezentowała swoją najnowszą kampanię kreatywną pt. „Driven”, opartą na pełnej adrenaliny opowieści o marce z udziałem utytułowanego aktora Timothéego Chalameta. Materiał wyreżyserował James Mangold z Minted Content, znany m.in. z hitu kinowego „Le Mans ’66” z 2019 roku. Produkcja, stworzona z udziałem kaskaderów ze wspomnianego filmu, obrazuje niezrównane możliwości w pełni elektrycznego modelu Lucid Gravity.

Nowa kampania reklamowa Lucid Gravity stanowi początek wieloletniej współpracy marki z Chalametem. Materiał można obejrzeć w wersji 30-sekundowej, 60-sekundowej oraz w rozszerzonej wersji reżyserskiej trwającej dwie minuty. Jako pierwszy globalny ambasador marki Chalamet pojawi się w nadchodzących kampaniach, treściach kreatywnych i nie tylko.

W reklamie śledzimy losy pary nowożeńców - granych przez Chalameta i Larsen Thompson - która wyrusza w podróż, aby „zobaczyć świat”. W trakcie jazdy przez pustynię psuje im się motocykl. W pobliżu znajduje się jednak tajny obiekt rządowy, do którego bohaterowie wkradają się, odnajdując w nim stworzony w tajemnicy supersamochód. Para wsiada do niego i odjeżdża w dal. Kampania przedstawia Lucid Gravity nie tylko jako pojazd, ale również jako cudowne odkrycie - samochód łączący przestronność, prędkość i zasięg w tak niespotykany sposób, że jego istnienie można wyjaśnić tylko tym, że jest nie z tego świata.

Dwuminutowa wersja reżyserska łączy wspólną wizję Mangolda i Lucid, którzy wychodzą poza granice tradycyjnej współpracy, aby stworzyć obraz będący źródłem inspiracji i pochwałą innowacyjności. W zobrazowaniu niezrównanej wszechstronności pojazdu utalentowana ekipa reżysersko-aktorska otrzymała wsparcie wyczynowego kierowcy Tannera Fousta, który dał pokaz swoich umiejętności kaskaderskich. Tło muzyczne dla reklamy stanowi piosenka „Burning” zespołu Yeah Yeah Yeahs w zupełnie nowej aranżacji.

„Kampania ta stanowi ekscytujący krok w kierunku nowej narracji o Lucid” - powiedział Akerho „AK” Oghoghomeh, starszy wiceprezes ds. marketingu w Lucid Motors. Połączenie sił Timothéego i Jamesa otworzyło przed nami niesamowitą szansę na ożywienie Lucid Gravity poprzez sztukę filmową. Wizja Jamesa oddaje wszechstronność, osiągi i właściwości jezdne samochodu w sposób, który zachęca ludzi do spojrzenia na markę przez pryzmat opowieści, jaka się za nią kryje, a nie tylko specyfikacji technicznej”.

W reklamie widoczny jest również model Lucid Gravity, podkreślający zalety całkowicie elektrycznego SUV-a, który oferuje niespotykane dotąd połączenie wszechstronności, osiągów i designu. Lucid Gravity łączy wszechstronność nowoczesnego trzyrzędowego SUV-a z osiągami samochodu sportowego. Pojazd pomieści do siedmiu pasażerów wraz z bagażem, a dzięki dużemu zasięgowi można nim dojechać w każde miejsce [1], co czyni go idealnym towarzyszem podróży dla osób pragnących odkrywać świat.

Chalamet ma na koncie dwie nominacje do Oscara, a ostatnio zdobył swoją pierwszą nagrodę Screen Actors Guild Award za rolę Boba Dylana w filmie „Kompletnie nieznany” z 2024 roku w reżyserii Mangolda. Jeszcze w tym roku będzie go można zobaczyć na dużym ekranie w produkcji pt. „Wielki Marty” w reżyserii Josha Safdiego, a w 2026 r. swoje umiejętności aktorskie zaprezentuje w trzeciej części „Diuny” w reżyserii Denisa Villeneuve.

Lucid Group

Lucid (NASDAQ: LCID) jest firmą technologiczną z siedzibą w Dolinie Krzemowej, która koncentruje się na tworzeniu najbardziej zaawansowanych pojazdów elektrycznych na świecie. Wielokrotnie nagradzany model Lucid Air oraz nowy Lucid Gravity wyróżniają się najlepszymi w swojej klasie osiągami, wyrafinowaną stylistyką, przestronnym wnętrzem i niezrównaną efektywnością energetyczną. Oba pojazdy Lucid montowane są w nowoczesnej, pionowo zintegrowanej fabryce w Arizonie. Dzięki wiodącej w branży technologii i innowacjom firma Lucid rozwija najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie pojazdów elektrycznych z korzyścią dla wszystkich.

[1] Szacowany przez EPA zasięg dla modelu Lucid Gravity Grand Touring wyposażonego w koła 20” z przodu i 21” z tyłu w konfiguracji trzyrzędowej z 7 miejscami wynosi ok. 700 km. Zasięg i moc akumulatora zależą od temperatury, stylu jazdy, sposobu ładowania oraz stanu akumulatora. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić od wartości podanych w specyfikacji.

Znaki towarowe

Niniejszy komunikat zawiera znaki towarowe, znaki usługowe, nazwy handlowe i prawa autorskie należące do Lucid Group, Inc. i jej spółek zależnych oraz innych podmiotów.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763897/Driven_Gravity.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763898/Driven_Gravity_Lightbar.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763899/Driven_Gravity_Chase.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763900/Driven_Film_Stil.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2764042/Driven_Film_Fixing.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1080273/LucidMotors_Logo.jpg 

Źródło: Lucid Group

Kontakt z działem relacji z inwestorami:

e-mail: [email protected] 

Kontakt dla mediów

e-mail: [email protected], [email protected] 

Źródło informacji: PR Newswire

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj