Wybierz kontynent

Huawei publikuje „Białą księgę sukcesu firm z branży ISP/MSP w oparciu o model RAMS jako siłę napędową”

Europejskie normy emisji CO2, które wejdą w życie w 2030 r. sprawią, że Toyota nie będzie w stanie zrealizować celów emisyjnych hybrydami. Dlatego prezentujemy dzisiaj cztery samochody elektryczne, które wkrótce trafią do sprzedaży, aby klientom łatwiej było przesiąść się na elektryka i żeby mieli na to ochotę – powiedział Robert Mularczyk z Toyota Central Europe podczas VI Kongresu Nowej Mobilności w Katowicach.

Fot. PAP

SZANGHAJ, CHINY - Media OutReach Newswire - 29 września 2025 r. - Podczas wydarzenia HUAWEI CONNECT 2025, firma Huawei ogłosiła publikację pt. „Biała księgę sukcesu firm z branży ISP/PSP w oparciu o model RAMS jako siłę napędową” (ISP/MSP Business Success Driven by RAMS White Paper) podczas konferencji pt. "Umacnianie branży ISP/MSP dzięki inteligentnym rozwiązaniom i odporności". Biała księga przedstawia model RAMS, obejmujący zwrot z inwestycji (ROI), dostępność (availability), utrzymanie (maintenance) i bezpieczeństwo (security). Jego celem jest wsparcie rozwoju firm z sektora ISP (Internet Service Providers – dostawców usług internetowych) i MSP (Managed Service Provider – dostawców usług zarządzanych) dzięki sztucznej inteligencji (AI), która umożliwia przejście od zapewnienia łączności do oferowania inteligentnych usług.

York Yue, wiceprezes Huawei, dyrektor pionu ISP & OTT, zauważył, że „technologia AI rozwija się z zawrotnym tempie. Aby radzić sobie z tymi zmianami, centra danych i dostawcy usług internetowych muszą skoncentrować się na trzech aspektach. Pierwszym z nich jest zwiększenie przepustowości, aby spełnić zapotrzebowanie na skokowy wzrost ruchu i zmiany w kierunkach tego ruchu. Po drugie, muszą optymalizować uruchamianie centrów danych, aby spełnić rygorystyczne warunki w zakresie opóźnień, jakie stawia technologia AI. W końcu, muszą udoskonalić standard niezawodności do poziomu „pięciu dziewiątek” (99,999%) aby zapewnić stabilne funkcjonowanie aplikacji opartych na technologii AI. Huawei angażuje się we współpracę z klientami i partnerami, wykorzystując najnowocześniejszą technologię AI i rozległe know how branżowe z myślą o wsparciu modernizacji infrastruktury i budowie solidnych podstaw inteligentnego świata”.

Huang Dachuan, dyrektor ds. technologii w dziale marketingu i sprzedaży technologii telekomunikacyjnej i informacyjnej w Huawei, podkreślił, że wsparcie nieprzerwanych, opartych na wielu zastosowaniach, inteligentnych usług w czasie rzeczywistym wymaga od firm z sektora ISP i MSP budowy inteligentnych sieci na potrzeby bezstratnej transmisji danych, ultra-wysokiej przepustowości, elastycznej rozbudowy i wygodnego uruchomienia. 

„Czerpiąc inspirację z wizji inteligencji i odporności, Huawei proponuje inteligentny model RAMS, który łączy elastyczne sieci dostępowe, sieci przesyłowe charakteryzujące się możliwością modyfikacji i inteligentne platformy chmurowe” - powiedział Huang. "RAMS umożliwia rozbudowę usług na żądanie, automatyzację eksploatacji i utrzymania oraz inteligentne usuwanie usterek. Przyczynia się to do poprawy niezawodności, bezpieczeństwa i doświadczeń użytkowników”.

Premiera publikacji pt. „Biała księga sukcesu firm z branży ISP/MSP w oparciu o model RAMS jako siłę napędową”

MediaOutReach (2)

Autorzy „Białej księgi sukcesu firm z branży ISP/MSP w oparciu o model RAMS jako siłę napędową” proponują architekturę docelową RAMS i czerpią ze scenariuszy codziennego życia z myślą o analizie rozwiązań ukierunkowanych na optymalizację zwrotu z inwestycji, zróżnicowanie oferty usług, inteligentną eksploatację sieci i niezawodne sieci przesyłowe. Celem tej architektury jest zapewnienie wsparcia technicznego dla firm sektora ISP i MSP, które chcą budować inteligentne i odporne sieci, przyspieszając innowacje i rozwój.
Huawei dostarcza nowoczesne produkty i rozwiązania do ponad 5 000 podmiotów ISP i MSP w ponad 120 krajach i regionach. W przyszłości Huawei planuje podwoić inwestycje w prace badawczo-rozwojowe w zakresie integracji technologii AI i sieci oraz zacieśnić współpracę z klientami i partnerami aby promować wdrożenie i stosowanie innowacyjnych technologii na skalę komercyjną.

Źródło informacji: MediaOutReach

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj