
Umowa na prawie luksemburskim, pełen etat (40 godzin tygodniowo).
Adres i miejsce wykonywania obowiązków służbowych: Ambasada RP w Luksemburgu, 24 rue Guillaume Schneider, L-2522 Luksemburg
Główny zakres obowiązków na stanowisku:
- kompleksowa obsługa sekretariatu placówki: zapewnianie prawidłowego obiegu korespondencji w formie papierowej i elektronicznej, przedkładanie dokumentów do podpisu, obsługa połączeń telefonicznych, zarządzanie kalendarzem, umawianie spotkań, itp.
- obsługa spraw związanych w wykonywaniem obowiązków przez kierownika placówki i kierownika referatu ds. politycznych i ekonomicznych
- prowadzenie i aktualizacja baz danych
- kompleksowa organizacja spotkań, narad, wydarzeń itp.
- udział w wydarzeniach z zakresu dyplomacji publicznej i kulturalnej: m.in. udział w pracach koncepcyjnych, przygotowanie i wysyłanie zaproszeń, kontakt z organizacjami i instytucjami partnerskimi, itp.
- redagowanie pism, dokonywanie tłumaczeń
- inne zadania, w zależności od potrzeb placówki.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe
- znajomość języka polskiego i francuskiego na poziomie C1 (biegłość językowa)
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne” lub w przypadku jego braku zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
- znajomość pakietu MS Office
- dobra organizacja czasu pracy i umiejętność szybkiego uczenia się
- umiejętność prowadzenia korespondencji biurowej/urzędowej w języku polskim i francuskim
- umiejętność pracy w zespole, dojrzałość oraz wysoka kultura osobista.
Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego przynajmniej na poziomie B2.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny sporządzone w języku polskim
- kwestionariusz osobowy MSZ wg załączonego wzoru sporządzony w języku polskim
- oświadczenie kandydata o:
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- niekaralności
- wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu (jeśli dotyczy)
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie stosownego doświadczenia (jeśli dotyczy)
- kopia dokumentów potwierdzających znajomość języków obcych (jeśli dotyczy).
Termin składania aplikacji:
Dokumenty proszę nadsyłać wyłącznie pocztą elektroniczną na adres [email protected] do 15 listopada 2025 r.
Oferty otrzymane po ww. terminie nie będą brane pod uwagę.
Dodatkowe informacje:
- dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata
- w aplikacji należy wskazać aktualny numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej
- dokumenty załączone do aplikacji nie będą zwracane.
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami w celu zaproszenia na sprawdzenie umiejętności z wybranych zagadnień oraz rozmowę kwalifikacyjną.
W stosunku do wybranych kandydatów Ogłaszający zastrzega sobie prawo do złożenia propozycji zatrudnienia na innym stanowisku niż wskazane w ogłoszeniu.
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do anulowania rekrutacji bez podania przyczyny.