Wybierz kontynent

Hard Rock i Leo Messi przedstawiają pierwsze menu dla dzieci: The Hard Rock Messi Kids Menu

W ostatnich latach w leczeniu cukrzycy nastąpiła prawdziwa rewolucja. Dzięki nowym refundowanym lekom oraz dostępowi do nowoczesnych technologii jakość życia chorych na cukrzycę znacząco się poprawiła. O skutecznych metodach leczenia i monitorowania cukrzycy, profilaktyce, potrzebach oraz kosztach leczenia rozmawiali uczestnicy 3. edycji „Healthcare Policy Roundtable” pt. „Diabetologia - stan obecny i perspektywy rozwoju w Polsce na tle Unii Europejskiej”. Podczas debaty zorganizowanej przez Instytut Rozwoju Spraw Społecznych po raz pierwszy zostały upublicznione dane ZUS-u pokazujące zależność pomiędzy nowymi metodami leczenia i monitorowania cukrzycy, a wydatkami na świadczenia związane z niezdolnością do pracy spowodowaną otyłością.

Fot. PAP

HOLLYWOOD, Floryda, 4 października 2023 /PRNewswire/ - Hard Rock International i globalny ambasador marki, Leo Messi, wynoszą swoje relacje partnerskie na wyższy poziom, tworząc pierwsze menu dla dzieci sygnowane przez Messiego - „The Hard Rock Messi Kids Menu”. Premiera nowego menu odbędzie się dzisiaj we wszystkich uczestniczących kawiarniach Hard Rock i w wybranych obiektach hotelowych i kasynach Hard Rock na całym świecie. W powstałym w oparciu o partnerską współpracę pomiędzy Hard Rock International a światową gwiazdą piłki nożnej menu można znaleźć takie specjały jak: Messi X Burger, Kanapka Złoty Kurczak Messiego i inne opcje przyjazne dzieciom. Szczególnym ukłonem w stronę międzynarodowej ikony sportu są dodatki do każdego posiłku w postaci mini złotej piłki nożnej, kolekcjonerskiego plakatu, arkusza aktywności i naklejek.

„Jako ojciec trójki dzieciaków zawsze czułem wyjątkową więź z dziećmi” - powiedział Leo Messi. „Teraz wspólnie z moimi partnerami z Hard Rock uruchamiamy nowe menu dla dzieci, oferując rodzinom szereg smacznych posiłków i przyjemność z wspólnego jedzenia”.

Dzięki nowej kolekcji produktów Hard Rock X Messi 3.0, skierowanej zarówno do dzieci, jak i dorosłych, fani mogą zabrać odrobinę „magii Messiego” do swoich domów. Wśród produktów dostępnych w wybranych sklepach Rock można znaleźć m.in. flagowy fartuch Messiego - Szefa Kuchni w rozmiarze dziecięcym oraz specjalną mini piłkę do gry. Część dochodów ze sprzedaży mini piłek w sklepach Rock zostanie przekazana dla fundacji charytatywnych działających na rzecz dzieci z całego świata za pośrednictwem Hard Rock Heals Foundation.

„Jesteśmy ogromnie podekscytowani możliwością współpracy z Leo Messim w ramach nowych dodatków do menu Hard Rock” - powiedział Jim Allen, prezes Hard Rock International. „Wiemy, jak bardzo dzieci i ich rodzice podziwiają Messiego i jesteśmy dumni, że możemy zaoferować coś pożywnego całym rodzinom i sprawić, by spędzały przyjemnie czas w naszych obiektach na całym świecie”.

Dodatkową atrakcją dla fanów jest możliwość zeskanowania kodu QR i cyfrowego „spotkania” z samym Leo Messim w formie widoku 360°. Dzięki rozwiązaniu opartemu na sztucznej inteligencji mogą oni zobaczyć Messiego jedzącego kanapkę z kurczakiem lub pozdrawiającego fanów w kawiarni Hard Rock. W formie widoku 360° dostępne są także nowe opcje sprzedaży detalicznej dla dzieci i dorosłych, gry z ciekawostkami, tapety do pobrania i nie tylko.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć i nagrania b-roll z premierowego wydarzenia, na którym przedstawiono „The Hard Rock Messi Kids Menu”. Pełna wersja komunikatu jest dostępna na stronie:

https://news.hardrock.com/.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2237484/Hard_Rock_Messi_Kids_Menu.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/753406/4319506/HRBrand_BLACK_2010_24_16_ID_314f48f4d594_Logo.jpg

Źródło: Hard Rock International

Źródło informacji: PR Newswire

 

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj