Wybierz kontynent

Oferta pracy na stanowisku ds. obsługi sekretariatu (pełen etat)

Fot. Ambasady GOV

Główne zadania:

- prowadzenie spraw z zakresu protokołu dyplomatycznego, w tym utrzymanie kontaktów z Ministerstwem Spraw Zagranicznych odpowiednio Rumunii i Polski,

- prowadzenie spraw protokolarnych, opracowywanie zaproszeń ma przyjęcia i wizyty oficjalne,

- gromadzenie niezbędnych informacji o urzędach, instytucjach i organizacjach, z którymi ambasada pozostaje w kontakcie,

- przyjmowanie i przedkładanie Kierownikowi Placówki do dekretacji korespondencji kierowanej do Ambasady,

- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i pism według dekretacji Kierownika Placówki,

- przedkładanie korespondencji do podpisu i wysyłanie korespondencji jawnej nieleżącej w zakresie kancelarii jawnej,

- obsługa konta placówki w systemie ePUAP, w przypadku nieobecności administratora ww. konta,

- przepisywanie i tłumaczenie tekstów oraz sporządzanie pism Ambasadora i w zakresie zleconym przez Ambasadora,

- sporządzanie kopii dokumentów, wysyłanie korespondencji faksem i drogą elektroniczną w zakresie zleconym przez Ambasadora,

- prowadzenie terminarza spotkań Ambasadora,

- prowadzenie terminarza delegacji, wizyt i recepcji,

- współorganizacja przyjęć i spotkań oficjalnych w Ambasadzie,

- kierowanie interesantów zgłaszających się telefonicznie do właściwych pracowników Ambasady,

- wykonywanie innych poleceń Kierownika Placówki.

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • posiadanie polskiego obywatelstwa;
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość języka rumuńskiego w mowie i piśmie;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • wykształcenie wyższe;
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań, dbałość o szczegóły;
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów zadaniom do wykonania;
  • gotowość do wykonania wstępnych badań lekarskich dopuszczających do pracy.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia;
  • umowę zawartą na prawie polskim (powołanie);
  • określone godziny pracy;
  • pracę w sympatycznym zespole
  • miejsce pracy: Bukareszt

Oczekiwany termin rozpoczęcia zatrudnienia: luty 2024 r.

CV wraz z listem motywacyjnym oraz dodatkowymi dokumentami (kopiami) potwierdzającymi kwalifikacje kandydata prosimy przesyłać na adres e-mail: bukareszt.wpe@msz.gov.pl

Termin nadsyłania aplikacji: 4 lutego 2024 r. 

 

 

Ambasady GOV Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj