Główne zadania:
- prowadzenie spraw z zakresu protokołu dyplomatycznego, w tym utrzymanie kontaktów z Ministerstwem Spraw Zagranicznych odpowiednio Rumunii i Polski,
- prowadzenie spraw protokolarnych, opracowywanie zaproszeń ma przyjęcia i wizyty oficjalne,
- gromadzenie niezbędnych informacji o urzędach, instytucjach i organizacjach, z którymi ambasada pozostaje w kontakcie,
- przyjmowanie i przedkładanie Kierownikowi Placówki do dekretacji korespondencji kierowanej do Ambasady,
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i pism według dekretacji Kierownika Placówki,
- przedkładanie korespondencji do podpisu i wysyłanie korespondencji jawnej nieleżącej w zakresie kancelarii jawnej,
- obsługa konta placówki w systemie ePUAP, w przypadku nieobecności administratora ww. konta,
- przepisywanie i tłumaczenie tekstów oraz sporządzanie pism Ambasadora i w zakresie zleconym przez Ambasadora,
- sporządzanie kopii dokumentów, wysyłanie korespondencji faksem i drogą elektroniczną w zakresie zleconym przez Ambasadora,
- prowadzenie terminarza spotkań Ambasadora,
- prowadzenie terminarza delegacji, wizyt i recepcji,
- współorganizacja przyjęć i spotkań oficjalnych w Ambasadzie,
- kierowanie interesantów zgłaszających się telefonicznie do właściwych pracowników Ambasady,
- wykonywanie innych poleceń Kierownika Placówki.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- posiadanie polskiego obywatelstwa;
- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- znajomość języka rumuńskiego w mowie i piśmie;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- wykształcenie wyższe;
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań, dbałość o szczegóły;
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność nadawania priorytetów zadaniom do wykonania;
- gotowość do wykonania wstępnych badań lekarskich dopuszczających do pracy.
Oferujemy:
- stabilność zatrudnienia;
- umowę zawartą na prawie polskim (powołanie);
- określone godziny pracy;
- pracę w sympatycznym zespole
- miejsce pracy: Bukareszt
Oczekiwany termin rozpoczęcia zatrudnienia: luty 2024 r.
CV wraz z listem motywacyjnym oraz dodatkowymi dokumentami (kopiami) potwierdzającymi kwalifikacje kandydata prosimy przesyłać na adres e-mail: bukareszt.wpe@msz.gov.pl
Termin nadsyłania aplikacji: 4 lutego 2024 r.