Targi Food Expo, organizowane przez Radę Rozwoju Handlu Hongkongu (Hong Kong Trade Development Council – HKTDC), są jednymi z największych w regionie targów spożywczych. W tym roku targi zgromadziły ok. 1860 wystawców z 30 krajów oraz ponad 500 tys. odwiedzających z całego świata, którzy mieli do dyspozycji powierzchnię wystawienniczą wynoszącą ok. 33,5 tys. metrów kwadratowych.
Znacząca obecność Polski na targach została zauważona nie tylko przez lokalne władze, ale i przedstawicieli lokalnego biznesu, importerów i dystrybutorów. Uroczystego otwarcia polskiego stoiska narodowego dokonał Konsul Generalny RP w Hongkongu Michał Kołodziejski wraz z przedstawicielami hongkońskiej administracji: Algernonem Yau – sekretarzem ds. handlu i rozwoju gospodarczego, Margaret Fong – prezeską HKTDC. Na polskim stoisku narodowym swoje produkty prezentowały m.in.: Piedmont Cookies, P.D.Drobex sp. z o.o., SKAWA S.A., Vici polska sp. z o.o. (mleko), Prymat, Hangzhou XiPao Technology Co. (cydr), Drosed Holding, CEDROB FOODS S.A., Smart Distribution x2 (Soplica / J.A. Baczewski / Lubuski / Wil – Sad), HORTEX, Eko-Aronia Agnieszka Chilicka. Polskie produkty dominowały również na stoisku przygotowanym w ramach kampanii „Europejska wołowina na rynkach azjatyckich”, na którym przedstawiciele Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) jak również producentów i eksporterów mięsa wołowego podczas licznych spotkań B2B informowali o zaletach unijnych produktów rolnych, bezpieczeństwie żywności, standardach jakości i innowacyjnych metodach produkcji żywności.