Wybierz kontynent

Mercury NZ wybiera Rimini Street dostawcą usług wsparcia technicznego i monitorowania swoich systemów SAP

Lider nowozelandzkiego rynku energii odnawialnej osiąga wydajność kosztową i stabilność funkcjonowania dzięki narzędziom Rimini Support™ i Rimini Watch™ do obsługi oprogramowania SAP, a uzyskane oszczędności inwestuje w sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe służące wzrostowi firmy.

Fot. PAP

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partner Salesforce i AWS, ogłosił, że firma Mercury NZ wybrała narzędzia Rimini Support™ i Rimini Watch™ do obsługi oprogramowania SAP w ramach swojej strategii osiągania wydajności kosztowej i podtrzymania stabilności swoich kluczowych systemów informatycznych po przejęciu przedsiębiorstwa detalicznego Trustpower.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241008064978/pl/

Uzyskane znaczne oszczędności firma z branży energii odnawialnej przeznaczy na inwestycje i ciągłą modernizację swoich platform, aby sprostać rosnącemu popytowi ze strony konsumentów.

„Firma Mercury stale dąży do innowacji poprzez modernizację naszej działalności, aby oferować cenione przez naszych klientów produkty i usługi - mówi Tim Aynsley, wcześniej dyrektor ds. technologii w Mercury NZ.- Na czas tej transformacji firma Rimini Street zapewniła nam stabilność, dzięki czemu byliśmy gotowi na nadejście przyszłości i mogliśmy skupić się na innowacjach”.

Rimini Street sprawia, że odejście Mercury NZ od SAP przebiegło w sposób płynny i stabilny

Firma Mercury NZ stosowała oprogramowanie SAP od niemal 20 lat, wykorzystując w tym celu swój spersonalizowany system do obsługi raportowania, CRM, rachunków ze media i innych obszarów. Obecnie firma korzysta z SAP ECC6 na bazie danych HANA oraz z SAP Industry Solutions Utilities (IS-U).

Przed podjęciem decyzji o przejęciu Trustpower, które ugruntowało status Mercury NZ jako czołowego sprzedawcy produktów użytkowych z obszarów energii i telekomunikacji w Nowej Zelandii, firma rozważała migrację do S/4HANA. Jednak nie zdecydowała się na ten krok ze względu na przejęcie Trustpower i wynikające z tego decyzje w kwestiach technologicznych.

„Za sprawą Rimini Street uzyskaliśmy realną alternatywę do obsługi naszych systemów SAP, dzięki czemu zaoszczędziliśmy na naszej działalności” - wyjaśnia Aynsley.

„Wielu klientów korzystających z SAP Utilities stwierdziło, że środki, które należałoby zainwestować w przejście na S/4HANA lepiej wykorzystać na innowacje w ramach inicjatyw strategicznych - mówi Coy Wright, wiceprezes ds. energii, obiektów użyteczności publicznej i górnictwa w Rimini Street. - Widzimy, że cała branża obiektów użyteczności publicznej zwraca się w stronę komponowanych architektur ERP, wykorzystujących optymalnie dobrane aplikacje skupione wokół rdzenia w postaci SAP, i z dumą wspieramy naszych klientów w ich drodze do uzyskania pomyślnych wyników biznesowych”.

Mercury NZ zyskuje spokój i rozmach dzięki partnerstwu z Rimini Street

Firma Mercury NZ chwali Rimini Street za uzyskany dzięki nim spokój i pewność, że powierzyli ciągłość swojej działalności biznesowej ekspertom. W narzędziu Rimini Support™ do oprogramowania SAP organizacja ta dostrzega wpływ zespołu komunikatywnych i szybko reagujących inżynierów z Rimini Street, którzy nie tylko świadczą wysokiej jakości wsparcie, lecz także współpracują z innymi dostawcami Mercury NZ nad zapewnieniem stabilności krytycznych systemów.

„Zastąpiliśmy rozwiązanie SAP Solution Manager (SolMan) narzędziem Rimini Watch™. Umożliwia nam to monitorowanie procedur biznesowych, diagnozowanie wydajności oraz proaktywne rozwiązywanie problemów – stwierdza Anita Grenside, kierownik w Mercury NZ. - Nasi klienci oczekują, że nasze usługi będą potrzebne w odpowiednim momencie, dlatego ze względu na wymóg konkurencyjności jest logiczne, że dostarczamy stabilne i odporne usługi”.

Aynsley dodaje:

„Rimini Street to kompetentny partner i z naszego doświadczenia wynika, że ich usługi przerastają oczekiwania. Firma ta odgrywa kluczową rolę w uczynieniu usług, które świadczymy klientom, jak najbardziej racjonalnymi kosztowo i innowacyjnymi”.

Dowiedz się więcej o tym, jak firma Mercury NZ uzyskała stabilność operacyjną i dokonała transformacji dzięki partnerstwu z Rimini Street tutaj.

Poznaj pełny asortyment Rimini Street: błyskawicznie reagujące, zaufane i sprawdzone wsparcie techniczne, usługi zarządzane, bezpieczeństwo, integracja, obserwowalność, usługi profesjonalne, kompleksowe usługi outsourcingowe Rimini ONE™ dla SAP, Oracle i VMware oraz dużo innych aplikacji wspomagających uzyskiwanie przewagi nad konkurencją, rentowność i wzrost.

Informacje o Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka z indeksu Russell 2000®, jest dostawcą kompleksowego wsparcia w zakresie oprogramowania firmowego oraz produktów i usług z dziedziny oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodącym podmiotem zewnętrznym świadczącym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem AWS. Firma prowadzi działalność na całym świecie i oferuje kompleksową gamę ujednoliconych rozwiązań do prowadzenia, obsługi, personalizacji, konfiguracji, łączenia, ochrony, monitorowania i optymalizacji firmowych aplikacji, baz danych i oprogramowania technologicznego oraz do zarządzania w tym zakresie, umożliwiając klientom osiąganie lepszych wyników biznesowych, znaczne ograniczenie kosztów i przeznaczenie zasobów na innowacje. Jak dotąd ponad 5600 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku, sektora publicznego i niemalże z każdej branży wybrało Rimini Street jako zaufanego dostawcę rozwiązań z zakresu oprogramowania dla firm. Więcej informacji znajduje się na stronie riministreet.com oraz na profilach Rimini Street w serwisach X (dawniej Twitter), Instagram, Facebook i LinkedIn. (IR-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „spodziewa się”, „wierzy”, „kontynuuje”, „mogłoby”, „obecnie”, „szacuje”, „oczekuje”, „przyszłość”, „zamierza”, „może”, „prognoza”, „planuje”, „możliwe”, „potencjalne”, „przewiduje”, „prognozuje”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „powinien”, „będzie”, „byłoby” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczącym działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. niekorzystne rozstrzygnięcia i koszty związane z toczącymi się postępowaniami sądowymi lub nowymi postępowaniami sądowymi, w tym decyzją sądu w sprawie nierozstrzygniętych odwołań; dodatkowe koszty ponoszone w związku z zastosowaniem zakazów sądowych dotyczących określonych praktyk biznesowych spółki oraz ich wpływu na koszty w przyszłych okresach; zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym wpływ wszelkich recesyjnych tendencji gospodarczych i wahania kursów walut, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street, oraz na branże, w których działalność prowadzą nasi klienci; ewolucję w środowisku zarządzania i wsparcia oprogramowania dla przedsiębiorstw, której doświadczają nasi klienci i potencjalni klienci, a także naszą zdolność do pozyskania i utrzymania klientów oraz dalszego rozwoju naszej bazy klientów; istotny poziom konkurencji w branży usług wsparcia w zakresie oprogramowania; wdrażanie przez klientów naszej rozbudowanej gamy produktów i usług oraz produktów i usług przewidzianych do wprowadzenia na rynek w przyszłości; naszą zdolność do utrzymania lub osiągnięcia wzrostu dochodów lub rentowności oraz zarządzania kosztami uzyskania przychodów; szacunkowe dane dotyczące łącznego obsługiwanego przez nas rynku oraz spodziewane oszczędności klientów w stosunku do korzystania z usług innych dostawców; zmienność naszego cyklu sprzedaży oraz ryzyko związane ze wskaźnikami utrzymania; utratę co najmniej jednego członka zespołu zarządzającego; naszą zdolność do pozyskiwania i utrzymywania wykwalifikowanych pracowników oraz kluczowego personelu; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalającą na zwiększone finansowanie inicjatyw rozwojowych; wpływ kwestii związanych z ochroną środowiska, sprawami społecznymi i ładem korporacyjnym (ESG); ryzyko związane z prowadzeniem działalności na szczeblu globalnym; naszą zdolność do zapobiegania nieuprawnionemu dostępowi do naszych systemów informatycznych i innym zagrożeniom cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji poufnych naszych pracowników i klientów i zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi prywatności i ochrony danych; naszą zdolność do utrzymania skutecznego systemu kontroli wewnętrznej nad sprawozdawczością finansową; naszą zdolność do utrzymania, ochrony i rozwoju naszej marki oraz własności intelektualnej; zmiany w przepisach i uregulowaniach, w tym zmiany w przepisach podatkowych lub niekorzystne skutki naszych interpretacji podatkowych, lub niezdolność do ustanowienia przez nas odpowiednich rezerw na zdarzenia podatkowe; wpływ naszych bieżących zobowiązań w zakresie obsługi zadłużenia w związku z naszym kredytem oraz zobowiązań finansowych i operacyjnych związanych z naszą działalnością i powiązanym ryzykiem stopy procentowej, w tym niepewności związanej z przejściem na SOFR lub inne wskaźniki referencyjne stopy procentowej; wystarczającą ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalającą na spełnienie wymogu zachowania płynności; ilość i harmonogram wykupów, jeżeli będą realizowane, w ramach naszego programu wykupu akcji oraz naszą zdolność do podnoszenia wartości dla akcjonariuszy w ramach takiego programu; niepewność co do wartości długoterminowej kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; katastrofy zakłócające naszą działalność lub działalność naszych klientów, oraz ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q z dnia 31 lipca 2024 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzu 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241008064978/pl/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Janet Ravin

wiceprezes ds. komunikacji globalnej

Rimini Street, Inc.

tel.: +1 702 285-3532

e-mail: pr@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

 

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj