Głównym zadaniem asystenta/-ki będzie zapewnienie wsparcia administracyjnego i logistycznego w Referacie dyplomacji publicznej i kulturalnej Ambasady RP w Buenos Aires. Zadania obejmują między innymi: tworzenie programu działań kulturalnych, organizowanie pobytów i programów polskich artystów w Argentynie, organizowanie wydarzeń promocyjnych dot. Polski, organizowanie wydarzeń kulturalnych we współpracy z argentyńskimi ośrodkami kultury, zarządzanie treścią portali społecznościowych Ambasady.
Wymagania:
- Perfekcyjna znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie oraz bardzo dobra znajomość języka polskiego (B2).
- Bardzo dobra znajomość narzędzi Microsoft Office, głównie Outlook, Word, Excel.
- Świetne umiejętności organizacyjne i skrupulatność.
- Doświadczona, proaktywna osoba lubiąca pracę w zespole.
- Co najmniej roczne doświadczenie w organizacji wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych.
Jeśli nie posiadasz obywatelstwa argentyńskiego, musisz mieć uregulowany pobyt na poziomie administracyjnym i migracyjnym, aby móc wykonywać działalność zarobkową w Argentynie.
Oferujemy dynamiczne, międzynarodowe, dwujęzyczne i pełne szacunku środowisko pracy. Oferujemy lokalny kontrakt z interesującymi warunkami pracy pod względem wynagrodzenia i godzin pracy, z przewidywaną datą rozpoczęcia 1 grudnia 2024 r.
Zgłoszenia zawierające list motywacyjny i CV można przesyłać pocztą elektroniczną na adres: administracion.buenosaires@msz.gov.pl z dopiskiem w temacie wiadomości „Wakat - asystent/tka ds. dyplomacji publicznej i kulturalnej”. Wymagane jest przesłanie podpisanego oświadczenia o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
imię i nazwisko, podpis, nr i seria dokumentu tożsamości
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w piątek 18 października 2024 r.
Proces selekcji odbędzie się w 3 etapach od 28 października do 8 listopada:
1) analiza zgłoszeń;
2) testy pisemne i ocena ustna zakwalifikowanych kandydatów
3) rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
Będą brane pod uwagę przesłane kopie dyplomów, świadectw i listów polecających.
Gwarantujemy równe szanse, a aplikacje będą rozpatrywane bez względu na wiek, rasę, przekonania polityczne, filozoficzne lub religijne, płeć lub orientację seksualną.