REGULAMIN AUKCJI INTERNETOWEJ
Niniejszy Regulamin został sporządzony na potrzeby organizacji i przeprowadzenia Aukcji internetowej organizowanej przez Ambasadę RP w Budapeszcie w celu wsparcia Kiermaszu Charytatywnego na Rzecz Powodzian w dniach 15-19 października 2024 roku.
- Postanowienia ogólne.
- Celem Licytacji (aukcji internetowej) jest zebranie środków pomoc powodzianom w miejscowościach w Polsce objętych największymi stratami materialnymi. Za pośrednictwem działającego lokalnie Stowarzyszenia Odra Niemen środki zebrana kwota zostanie przekazana do dyspozycji ww. stowarzyszenia w celu pomocy w usunięciu skutków powodzi w Głuchołazach, Lądku, Kłodzku i Stroniu.
- Niniejszy Regulamin określa szczegółowe zasady Licytacji.
- Przedmiotem Licytacji jest zestaw filiżanki i talerzyka z oficjalnym godłem państwowym, zapakowany w podarunkowy papier ozdobiony barwami narodowymi. Zdjęcia przedmiotu są opublikowane na fanpage’u Ambasady Polskiej w Budapeszcie (https://www.facebook.com/lengyelnagykovetseg/?locale=pl_PL) najpóźniej 15 października 2024 r. Przedmiot licytacji jest przedstawiony w formie posta z opisem i zdjęciem.
- Licytacja jest aukcją internetową przeprowadzoną na fanpage’u Ambasady Polskiej w Budapeszcie.
- Cena wywoławcza.
- Cena wywoławcza jest kwotą umieszczoną w opisie pod zdjęciem zawierającym opis licytowanego obiektu zamieszczonego na fanpage’u Ambasady RP w Budapeszcie i wynosi 100,00 PLN.
- Aukcja.
- W aukcji internetowej mogą brać udział osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Uczestnik pod zdjęciem przedmiotu licytacji i jego opisem oferuje w komentarzu cenę przez postąpienie, tj. wskazanie kwoty minimalnego podniesienia ceny przedmiotu aukcji internetowej dla przebicia dotychczasowej
- Oferty.
- Minimalne podniesienie ceny wynosi 1,00 zł (jeden złoty 00/100). Dokładne miejsce licytacji jest wskazane w poście z danym przedmiotem aukcji: pod postem ze zdjęciem przedmiotu licytacji.
- Oferowana cena musi być podawana w złotych polskich.
- Oferty niezgodne z Regulaminem nie będą brane pod uwagę podczas Licytacji.
- W komentarzu należy wprowadzić wyłącznie wartość cyfrową. Jedno pole komentarza to jedna oferta cenowa.
- Oferta złożona w toku aukcji przestaje być wiążąca, gdy inny Uczestnik aukcji złoży Ofertę korzystniejszą.
- Aukcję wygrywa Uczestnik, który złożył najwyższą Ofertę zgłoszoną przed zamknięciem Licytacji.
- Zakończenie Licytacji następuje dnia 19 października 2024 roku o godzinie 14:00 (brane pod uwagę są minuty dodania komentarza pod postem, proszę brać pod uwagę, że wysłanie komentarza o godzinie 14:00 nie znaczy automatycznie, że pojawi się on pod postem w tym samym momencie, na czas uploadowania komentarza ma wpływ np. prędkość internetu)
- Ambasada RP zawiadomi Uczestnika o wygraniu aukcji internetowej poprzez wysłanie wiadomości na jego konto na Facebooku, przez które złożył ofertę w ramach Licytacji niezwłocznie, jednak nie później niż do poniedziałku 21 października 2024 roku do godziny 13:00.
- W przypadku gdy kilku uczestników złożyło Ofertę opiewającą na tę samą cenę, aukcję internetową wygrywa uczestnik, który złożył Ofertę jako pierwszy - w tym zakresie rozstrzygać będzie dokładna godzina, w którym komentarz został dodany.
- W ciągu 2 (dwóch) dni od zamknięcia Licytacji uczestnik, który wygra Licytację, jest zobowiązany do przedstawienia wpłaty zaoferowanej ceny na konto Stowarzyszenia Odra-Niemen na poniższy rachunek bankowy:
Stowarzyszenie Odra-Niemen
Ul. Zelwerowicza 16/3
NIP: 897 167 89 21
KRS: 0000133146
Bank PKO BP SA
Nr rachunku: 27 1440 1387 0000 0000 1132 7222
SWIFT – BPKOPLPW
- Przedstawienie wpłaty odbywa się za pomocą przesłania potwierdzenia wykonania przelewu na adres sekretariatu Ambasady Polski w Budapeszcie na adres: budapeszt.amb.sekretariat@msz.gov.pl
- W przypadku braku potwierdzenia wpłaty zaoferowanej kwoty w ciągu 3 (trzech) dni od zamknięcia Licytacji, prawo do wylicytowanego przedmiotu przechodzi na uczestnika, który w Licytacji zaproponował najwyższą cenę spośród pozostałych Ofert.
- Niewywiązanie się z postanowień niniejszego Regulaminu przez uczestnika wygrywającego Licytację, w tym niewpłacenie zadeklarowanej sumy, stanowi podstawę dochodzenia przez Współorganizatorów roszczeń z tytułu niewykonanej umowy darowizny przez uczestnika wygrywającego Licytację.
- Odbiór nagrody.
21. Odbiór wylicytowanego kompletu dekoracyjnej filiżanki i talerzyka nastąpi osobiście w Ambasadzie RP w Budapeszcie pod adresem Városligeti Fasor 16. W przypadku braku możliwości odbioru osobistego wylicytowany zestaw po uzgodnieniu może zostać odebrany przez osoby trzecie
22. Odebranie przedmiotu może nastąpić po ustaleniu daty i godziny, przy wyrażeniu takiej prośby, wylicytowany przedmiot wręczać będzie Ambasador RP Sebastian Kęciek.
- Postanowienia końcowe.
23. Współorganizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień Regulaminu, w tym również zmiany jego warunków, bez podania przyczyny.
24. Pytania dotyczące aukcji internetowej należy kierować na poniższy adres mailowy: budapeszt.amb.sekretariat@msz.gov.pl
25. W razie wątpliwości Współorganizatorzy posiadają wyłączne prawo do interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu.