Wyzwania wysokooktanowej, parkourowej przygody łączą się z rozgrywkami opartymi na narracji w ramach nowej mapy Fortnite Creative inspirowanej „Once Upon Tomorrow”.
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Shurick Agapitov, założyciel Xsolla i wizjoner w branży gier, ma przyjemność poinformować o udostępnieniu „Once Upon Tomorrow Fortnite Island”. Ta angażująca mapa Fortnite Creative przenosi graczy do świata jego książki opartego na bogatej narracji. To innowacyjne doświadczenie opracowane za pomocą narzędzia Unreal Editor para Fortnite (UEFN) umiejętnie łączy dynamiczne wyzwania parkourowe z głębokimi motywami zaczerpniętymi z Once Upon Tomorrow, zachęcając graczy do spróbowania swoich sił w urzekającym krajobrazie odzwierciedlającym hart bohaterów książki oraz przeżywane przez nich przygody.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241212737595/pl/
„Once Upon Tomorrow w ramach Fortnite Creative to nasz sposób na upowszechnienie książki i pogłębienie jej znaczenia, zapewniając graczom interaktywną przygodę, podczas której zyskują oni możliwość przetestowania swoich umiejętności i zrozumienia motywów przedstawionych w prezentowanej historii” – powiedział Shurick Agapitov, założyciel Xsolla. „Zaprojektowaliśmy tę mapę tak, aby przyciągnęła uwagę graczy poszukujących niebanalnych wyzwań oraz zaangażowała ich w świat pełen wizualnych detali, mocno zakorzeniony w realiach książki. Przygoda ta wykorzystuje techniczny potencjał UEFN, aby wznieść narrację w Fortnite na wyższy poziom, zapewniając tym samym prawdziwą metamorfozę doświadczeń z gier”.
Zaprojektowana pod kątem przesuwania granic możliwości Fortnite Creative coraz dalej, Once Upon Tomorrow oferuje dynamiczną parkourową przygodę w oparciu o narrację prowadzoną w drobiazgowo opracowanym otoczeniu inspirowanym książką i wizją Agapitova. Każda seria obejmuje szereg wyzwań testujących sprawność, wymagających od graczy sprintu, skoków i wspinaczki przy zachowaniu zarówno tempa, jak i precyzji, a wszystko to dzieje się w świecie pełnym wizualnych wskazówek nawiązujących do motywów wytrwałości i odkrywania, wokół których koncentruje się książka. Agapitov stworzył tym samym doświadczenie wykraczające poza tradycyjne mapy parkourowe, łącząc rozgrywki z narracją, a dzięki temu zapewniając graczom nie tylko emocjonujący przebieg gry, ale również istotny związek z realiami książki.
„Once Upon Tomorrow” to projekt opracowany w ramach Fortnite Creative, płynnie łączący przygody parkourowe wysokiego ryzyka z głębią narracji. Mapa obrazuje możliwości, jakie oferuje UEFN, zapewniając angażujące, wielowarstwowe doświadczenie, które przypadnie do gustu zarówno licznym graczom Fortnite, jak i fanom książki i doświadczeń zakorzenionych w bogatej narracji. Każdy aspekt mapy, począwszy od intensywnej mechaniki rozgrywek po angażujący, klimatyczny design, został opracowany tak, aby wyznaczyć nowe standardy w ramach Fortnite Creative.
Więcej informacji na temat Once Upon Tomorrow i angażującego doświadczenia Fortnite Creative można znaleźć na stronie xsolla.blog/outf
Shurick Agapitov
Shurick Agapitov to wizjonerski założyciel Xsolla, wiodącej firmy zajmującej się handlem grami wideo o uznanej renomie na całym świecie. Agapitov słynie z wkładu na rzecz sektora gier, Web3 oraz metawersum; dzięki niemu Xsolla stanowi dziś cenne źródło zasobów dla twórców i wydawców gier z całego świata. Jego zaangażowanie na rzecz wzbogacania cyfrowych i interaktywnych doświadczeń znajduje wyraz w przedsięwzięciu „Once Upon Tomorrow”, które przenosi jego wizję z kart książki do dynamicznego świata Fortnite Creative.
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.
Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241212737595/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire