Wybierz kontynent

CHiQ nawiązuje współpracę z zespołem mistrza olimpijskiego Andreasa Wellingera, aby podbić stoki podczas zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich FIS

Wywoływane przez wirus RSV zapalenie oskrzelików i zapalenie płuc często ma nieprzewidywalny, burzliwy przebieg, nierzadko z zagrożeniem życia. Eksperci specjalizujący się w leczeniu noworodków i niemowląt wypracowali stanowisko, w którym postulują o powszechną profilaktykę zakażeń wirusem RSV w ramach Programu Szczepień Ochronnych lub Programu Profilaktyki Zdrowotnej. Czas na podjęcie działań, aby kolejny sezon zakażeń 2025/26 był wolny od RSV.

Fot. PAP

BERLIN, 16 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Rywalizacja w ramach Pucharu Świata w skokach narciarskich mężczyzn FIS rozpoczęła się niedawno w Titisee-Neustadt, w Niemczech. Jako oficjalny partner wydarzenia, podczas tego zimowego spektaklu firma CHiQ zaprezentowała wizerunek marki, który w sposób niezauważalny łączy w sobie inteligentne rozwiązania i elegancję. Razem z ambasadorem marki i mistrzem olimpijskim w skokach narciarskich, Andreasem Wellingerem, CHiQ w legendarny sposób zaznaczył swoją obecność na pokrytych śniegiem stokach, podkreślając swoją międzynarodową popularność i energię.

Jako uznana na całym świecie marka inteligentnych urządzeń domowych, CHiQ konsekwentnie realizuje filozofię marki, polegającą na wprowadzeniu do codziennego życia „inteligentnych rozwiązań w dobrym stylu”. We wrześniu Andreas wziął udział w targach IFA jako ambasador marki CHiQ. Podczas tego wydarzenia ogłoszono rozpoczęcie współpracy z organizatorami Pucharu Świata w skokach narciarskich FIS, Niemieckim Związkiem Narciarskim Deutscher Skiverband e.V. (DSV) i samym Andreasem. Kolejnym krokiem firmy CHiQ była niedawna publikacja filmu prezentującego wizerunek marki w ramach współpracy z Andreasem. Film ten jest wyrazem uznania dla emocji, które niosą ze sobą sporty zimowe na śniegu i lodzie, budując więzi z fanami na całym świecie i podkreślając niepowtarzalny urok i globalną atrakcyjność produktów CHiQ.

Podczas imprez w ramach Pucharu Świata CHiQ umacnia widoczność marki, wykorzystując do tego celu szereg mediów reklamowych, przy równoczesnym tworzeniu atrakcyjnego święta narciarstwa, które przyciąga rzesze kibiców.

Aby jeszcze bardziej umocnić swoją obecność rynkową i zaprezentować linię innowacyjnych produktów, firma CHiQ niedawno wprowadziła na rynek europejski telewizory QLED serii M9, obejmującej modele 4K QLED charakteryzujące się wysokim współczynnikiem odświeżania 120 Hz w technologii DLG i kompensacją ruchu MEMC dla wyrazistych obrazów o wysokiej prędkości. Popularne wielodrzwiowe chłodziarko-zamrażarki typu multidoor, w tym modele w układzie cross-over (z zamrażarką na dole) i side-by-side (z zamrażarką po lewej stronie), wyposażono w elektroniczne sterowanie temperaturą i zmienne strefy Care+ Space, aby spełnić zróżnicowane potrzeby klientów. Stylowa pralka ColorLuxe z inteligentnym systemem sterowania oferuje rewolucyjne wrażenia płynące z prania. W „czarny piątek”, wyznaczający tradycyjne rozpoczęcie sezonu świątecznych zakupów w Europie, telewizory i lodówki CHiQ znalazły się w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych produktów na wielu stronach portalu Amazon, przy wartości sprzedaży wyższej o niemal 20% w porównaniu z danymi z tego samego dnia w latach poprzednich. Podkreśla to czołową pozycję marki na rynku w tym regionie.

W okresie ostatnich lat droga do globalizacji działalności Changhong, spółki matki CHiQ, przeszła transformację od prostego eksportu produktów do stworzenia ogólnoświatowej synergii zasobów. Podróż ta obecnie obejmuje dywersyfikację produktów, technologii, talentów, kapitału i marek. Sponsorowanie zawodów narciarskich wyznacza nie tylko tryumfalne wejście w świat marketingu sportowego, lecz również strategiczny krok ku przyciągnięciu młodszych grup konsumentów. Ostatnio firma Changhong prowadzi działania na rzecz pobudzenia zainteresowania sportami zimowymi wśród chińskich konsumentów poprzez partnerstwo z organizatorami Pucharu FIS Snowboard and Freeski Big Air, podczas gdy CHiQ wykorzystuje międzynarodową platformę Pucharu Świata w skokach narciarskich FIS, aby zaprezentować dynamiczny, stylowy i globalny wizerunek marki. Strategia marketingowa skupiająca się na sportach zimowych podkreśla globalne perspektywy firmy Changhong i jej silne związki z młodszymi odbiorcami.

W przyszłości CHiQ planuje poszerzyć swoją międzynarodową działalność w zakresie marketingu sportowego, wykorzystując najnowocześniejszą technologię i najwyższej klasy wzornictwo, aby tworzyć jeszcze bardziej innowacyjne urządzenia domowe, które poprawiają nasze codzienne życie. Współpracując z konsumentami na całym świecie, CHiQ z zaangażowaniem i odwagą podąża za marzeniami i kształtuje świetlaną przyszłość.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2581780/CHiQ_Partners_Olympic_Champion_Andreas_Wellinger_Team_Up_Conquer_Slopes.jpg

Materiał filmowy - https://www.youtube.com/watch?v=e3JT4yh00hE

Źródło: CHiQ

Źródło informacji: PR Newswire

 

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj