Liban już kolejny rok z rzędu pogrążony jest w wielowymiarowym kryzysie. Zapaść gospodarcza, napięta sytuacja polityczna i - obecnie zawieszona - wojna na terytorium kraju powodują, że coraz więcej jego mieszkańców żyje w skrajnym ubóstwie. Szczególnie zagrożone są osoby młode - to właśnie je wspiera Polska Akcja Humanitarna.
XUZHOU, Chiny, 27 grudnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Spółka XCMG Machinery („XCMG”, SHE: 000425) oficjalnie wprowadziła na rynek markę XCMG Certified Used Equipment, co stanowi istotny krok milowy na drodze rozwoju modelu działalności o obiegu zamkniętym. Inicjatywa odzwierciedla zaangażowanie XCMG na rzecz sprostania wyzwaniom w branży, wspierania zasad ekologicznej gospodarki o obiegu zamkniętym i przyspieszania przejścia w kierunku zrównoważonego rozwoju i neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.
W ostatnich latach chiński przemysł maszyn budowlanych odnotował niezwykłe postępy. Wykorzystując dogłębną wiedzę technologiczną, rozległe doświadczenie produkcyjne i ugruntowaną pozycję marki, spółka XCMG oficjalnie utworzyła markę certyfikowanego sprzętu używanego. Inicjatywa ma na celu wspieranie transformacji branży, zwiększenie wartości cyklu eksploatacji firmowego sprzętu i dostarczenie klientom kompleksowej oferty i gwarancji serwisowych na każdym etapie łańcucha wartości.
Na ostatnich targach bauma China XCMG i Ritchie Bros. współorganizowały aukcję używanego sprzętu, prezentując ponad 300 poddanych pełnemu przeglądowi, wyremontowanych maszyn z 16 kategorii produktów XCMG, w tym dźwigi, koparki, sprzęt górniczy, zagęszczarki gruntu, ładowarki, maszyny do betonu i sprzęt do palowania. Maszyny zostały wprowadzone na stronę internetową Ritchie Bros., symbolizując nowy rozdział rozwoju rynku używanego sprzętu budowlanego.
Zgodnie z wizją zostania najlepszą na świecie marką serwisową spółka XCMG wprowadziła również markę serwisową XCMG TrueCare („TrueCare”). TrueCare stanowi wyraz niestrudzonego dążenia XCMG do oferowania zintegrowanych rozwiązań, wpisującego się w filozofię marki „Solid to Succeed (sukces dzięki solidności)”. Marka serwisowa ma zapewniać przełomowe innowacje, ścisłą kontrolę jakości i wydajność usług, umożliwiając klientom zachowanie przewagi konkurencyjnej na rynkach globalnych.
„Inicjatywa przyczyni się do rozbudowy łańcucha wartości i wspierania innowacji oraz wyniesie XCMG na nowy poziom jako markę o międzynarodowej rozpoznawalności” – powiedział Liu Jiansen, wiceprezes XCMG.
Do pięciu głównych elementów misji XCMG należą:
1. Szybkość reakcji: globalna sieć serwisowa umożliwia szybkie reagowanie na potrzeby klienta, aby maksymalnie ograniczyć przestoje.
2. Optymalność: połączenie pięciu zaawansowanych systemów zarządzania cyfrowego XCMG zapewnia dostosowane do potrzeb rozwiązania, które zwiększą wydajność operacyjną.
3. Perspektywiczność: modele serwisowe w oparciu o TCO (całkowity koszt utrzymania), w tym przedłużone gwarancje i programy sprzedaży certyfikowanego sprzętu używanego, zapewniają obsługę przez cały cykl życia produktów i tworzą trwałe relacje z klientami.
4. Rozwiązania inteligentne: kompleksowe rozwiązania inteligentne wychodzą naprzeciw określonym wymaganiom poszczególnych klientów dzięki połączeniu B+R, produkcji, dostaw, sprzedaży i serwisu.
5. Zaangażowanie: globalne call center i profesjonalny zespół świadczą wsparcie przez całą dobę siedem dni w tygodniu, zapewniając wydajną eksploatację sprzętu i stuprocentową satysfakcję klienta.
Dzięki tym strategicznym ulepszeniom XCMG znajduje się na optymalnej pozycji, aby przedefiniować standardy branżowe, wspierając wprowadzenie zrównoważonych praktyk i wzmacniając swoją czołową pozycję na światowym rynku maszyn budowlanych.
Źródło: XCMG Machinery
Źródło informacji: PR Newswire