
OFERTA PRACY
Numer ogłoszenia: AMB. OTTA.2/2025
Data ukazania się ogłoszenia: 20.02.2025 r.
Nazwa oferowanego stanowiska: ds. obsługi sekretariatu Ambasady
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu/miejsce pracy: Ambasada RP w Ottawie, 443 Daly Ave, Ottawa ON, K1N 6H3
Zakres zadań wykonywanych przez pracownika na stanowisku pracy: przyjmowanie i rozdzielanie i rejestracja korespondencji, sporządzanie pism i zaproszeń, obsługa połączeń telefonicznych, organizacja i obsługa narad, udział w imprezach organizowanych przez Ambasadę, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań kierownika placówki, rezerwacja hoteli, restauracji oraz biletów lotniczych i itp.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
1. Znajomość języka polskiego i angielskiego,
2. Znajomość obsługi biurowych systemów informatycznych MS Office w szczególności MS Word, MS Excel, MS Outlook.
3. Umiejętność współpracy i podejmowania decyzji.
4. Samodzielność i inicjatywa.
5. Dobra organizacja pracy.
6. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
7. Korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
Osoby zainteresowane ww. ofertą proszone są o przesłanie swojego CV:
- pocztą na adres urzędu Ambasada RP w Ottawie, 443 Daly Ave, Ottawa ON, K1N 6H3,
- lub e-mailem na adres: [email protected]
do dnia 07.03.2025 r.