Wybierz kontynent

Xsolla wprowadza na rynek Złotą Kartę Podarunkową Xsolla, aby zintensyfikować widoczność marki gry w kanałach fizycznych i cyfrowych, oferując graczom nowy sposób płatności

• From bell foundry to global player

Fot. PAP

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, czołowa światowa firma zajmująca się handlem grami wideo, ogłosiła wprowadzenie na rynek Złotej Karty Podarunkowej Xsolla, elastycznego rozwiązania płatniczego, które ma ułatwić graczom zakup, przekazywanie i odbiór dóbr wirtualnych. Złota Karta Podarunkowa Xsolla, dostępna w formatach fizycznych i cyfrowych, zapewnia graczom łatwo dostępny i wygodny sposób korzystania z ulubionych gier na wielu różnych platformach.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250310397216/pl/ 

Ponieważ zgodnie z przewidywaniami do 2033 roku wartość światowego rynku kart podarunkowych ma wzrosnąć do 5,3 biliona USD, wydawcy zyskają większe możliwości poszerzania swoich strategii monetyzacji i skutecznego angażowania graczy. Złota Karta Podarunkowa Xsolla oferuje graczom możliwość bezproblemowego zakupu artefaktów związanych z grami, obdarzania treściami znajomych oraz odbioru nagród, wzbogacając w ten sposób ich wrażenia z gry. Rozwiązanie to stworzy nowe źródła przychodu dla wydawców, zwiększy widoczność marki i umożliwi ukierunkowane inicjatywy marketingowe, w tym promocje w ramach co-brandingu i spersonalizowane kampanie.

Poznaj wyjątkowe korzyści, dzięki którym ta karta podarunkowa zrewolucjonizuje świat gier z punktu widzenia graczy i wydawców:

Elastyczne opcje dystrybucji: fizyczne i cyfrowe formaty karty, zapewniające szeroką dostępność dla graczy na całym świecie

Większe zaangażowanie w społeczność: gracze są zachęcani do dzielenia się doświadczeniami poprzez prezenty, co sprzyja pogłębieniu relacji w społeczności

Szanse na monetyzację i korzyści marketingowe: wykorzystanie kart podarunkowych do wzajemnych promocji, nawiązywania partnerstw z markami detalicznymi i składania ekskluzywnych ofert w trakcie gry, co zwiększa zaangażowanie graczy i przychody wydawców.

Możliwość korzystania na różnych platformach: całkowita kompatybilność z różnymi platformami i tytułami gier, zapewniająca zróżnicowanej bazie graczy wybór spośród różnych preferowanych sposobów wydawania środków

„Z satysfakcją oferujemy kartę podarunkową, która ma uprościć kupowanie i udostępnianie przez graczy towarów wirtualnych, a zarazem wspierać wydawców w pozyskaniu lojalności i zaangażowania graczy dzięki strategicznym integracjom” - wyjaśnia Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla. „Dzięki Złotej Karcie Podarunkowej Xsolla będziemy kontynuować innowacje, ulepszając interakcje graczy z ich ulubionymi grami oraz sposoby docierania przez wydawców do szerszego kręgu odbiorców”.

Złota Karta Podarunkowa Xsolla Gold Gift Card będzie dostępna w różnych nominałach, dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb graczy. Wydawcy mogą zintegrować karty w swoich ekosystemach, aby zwiększyć zaangażowanie graczy i stymulować monetyzację poprzez odpowiednio sprofilowane kampanie i promocje.

Więcej informacji na temat Złotej Karty Podarunkowej Xsolla dostępnych jest na witrynie:

xsolla.pro/rws25ggc

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250310397216/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnych public relations, Xsolla

e-mail: [email protected] 

Źródło informacji: Business Wire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj