Wybierz kontynent

Ogólnoświatowy Festiwal Samochodów GWM zapewni klientom lepsze doświadczenia

Sektor bankowy czekają trudne wyzwania geopolityczne, regulacyjne, technologiczne i konsumenckie, do których należy przede wszystkim niewystarczająca ilość kapitału na niezbędne inwestycje związane z obronnością czy zieloną transformacją. Z punktu widzenia strategii ekonomicznej państwa należy więc wspierać banki, by mogły finansować dalszy rozwój polskiej gospodarki – uważają prezesi największych banków w Polsce.

Fot. PAP

BAODING, Chiny, 7 czerwca 2023 r. /PRNewswire/ -- Firma GWM uruchomiła niedawno ogólnoświatowy Festiwal Samochodów na rynkach zagranicznych, aby w pełni wykorzystać dominującą pozycję w sektorze inteligentnych pojazdów opartych na nowej energii (NEV) i zapewnić klientom lepsze doświadczenia.

GWM unowocześnia swoją linię inteligentnych pojazdów NEV, wprowadzając na rynek kluczowe modele, takie jak HAVAL H6, HAVAL JOLION i GWM POER, które są wyposażone w aktualizacje pod względem mocy, inteligentnych rozwiązań i bezpieczeństwa. W maju firma odnotowała sprzedaż na poziomie 101 020 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 26,18% rok do roku, przy rekordowo wysokiej sprzedaży zagranicznej (25 131 pojazdów), której wartość stanowi 24,88% ogólnej sprzedaży.

Rodzina GWM HAVAL H6 została zmodernizowana do standardu pojazdów trzeciej generacji. Aby zaspokoić potrzeby konsumentów na różnych rynkach w zakresie ochrony środowiska i konfiguracji technologicznej, GWM sukcesywnie wprowadza na rynek modele HAVAL H6 HEV i HAVAL H6 PHEV. Oparte na technologii L.E.M.O.N. DHT, oba modele mogą zapewnić najwyższą wydajność przy niskim zużyciu paliwa.

Zmodernizowana rodzina pojazdów H6 charakteryzuje się bardziej zaawansowanymi, inteligentnymi rozwiązaniami i wyższym poziomem bezpieczeństwa, dzięki czemu otrzymała 5 gwiazdek w zakresie bezpieczeństwa w Australijskim Programie Oceny Nowych Samochodów (A-NCAP). Dzięki wyjątkowej solidności pojazd HAVAL H6 zdobył przychylność ponad 4 milionów konsumentów na całym świecie od czasu jego wprowadzenia na rynek.

HAVAL JOLION, kolejny model firmy GWM, jest dostosowany do jazdy miejskiej i charakteryzuje się modnym designem i kolorem nadwozia. Ponadto konfiguracje technologiczne pojazdu są oparte na potrzebach globalnych konsumentów. Na różnych rynkach HAVAL JOLION jest hitem wśród młodych konsumentów, którzy doceniają jego stylowy wygląd zewnętrzny, wyrafinowany kokpit i inteligentną konfigurację.

W Republice Południowej Afryki model HAVAL JOLION zajął pierwsze miejsce w sprzedaży detalicznej małych SUV-ów w pierwszym miesiącu po wprowadzeniu na rynek. Model ten został okrzyknięty „Samochodem roku” wśród nowo wprowadzonych na rynek pojazdów z importu w konkursie Accelerator Awards organizowanym przez stowarzyszenie producentów pojazdów w Południowej Afryce - National Association of Automobile Manufacturers of South Africa (NAAMSA). Został on również nominowany do nagrody „Passenger Newcomer of the Year Award” („Samochód roku” wśród nowo wprowadzonych na rynek samochodów pasażerskich) obok takich modeli jak: Ferrari SF90, Toyota Starlet i Kia Pegas.

GWM POER to inteligentny pickup klasy premium firmy GWM, zaprojektowany tak, aby połączyć doskonałe osiągi terenowe, wyjątkową ładowność i najnowocześniejsze inteligentne rozwiązania technologiczne. Ten model pickupa został wprowadzony na rynek w Australii, Chile, Arabii Saudyjskiej, RPA i na innych rynkach. Aby zaspokoić zróżnicowane potrzeby konsumentów, GWM POER jest wyposażony w różne inteligentne funkcje wspomagające jazdę. Model wprowadzony na rynek australijski posiada inteligentne funkcje bezpieczeństwa, takie jak asystent utrzymania pasa ruchu (LKA) i automatyczne hamowanie awaryjne (AEB). Dzięki konfiguracji bezpieczeństwa i licznym zaletom GWM POER otrzymał również 5 gwiazdek w kategorii bezpieczeństwa od A-NCAP i zdobył tytuł „Pickupa Roku” na rynku chilijskim.

GWM dąży do przyspieszenia transformacji pojazdów NEV i zapewnienia konsumentom bardziej zaawansowanych pojazdów NEV opartych na inteligentnych rozwiązaniach, aby zaspokoić ich rosnące oczekiwania.

W przyszłości GWM skoncentruje się na globalnym planie działania marki pn. „ONE GWM”, aby za pomocą inteligentnych pojazdów NEV wprowadzanych na rynek nieustannie poprawiać doświadczenia konsumentów, zwiększać popularność i zapewniać wysokiej jakości, spersonalizowane doświadczenia w zakresie mobilności dla konsumentów na całym świecie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2094338/GWM_Holds_a_Global_Car_Festival_to_Upgrade_Customer_Experience.jpg 

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

O Autorze

PAP Redaktor

© PowiemPolsce.pl

Miejsca Polaków na świecie

Miejsca Polaków na świecie

Zapisz się do newslettera

Jesteś tutaj