Zgodnie z orzeczeniem Sądu Najwyższego poszkodowany w kolizji nie musi naprawiać auta w warsztacie z sieci naprawczej ubezpieczyciela, nawet gdy ten warsztat oferuje atrakcyjne rabaty i cena naprawy jest niższa niż u innego mechanika. Ubezpieczyciel zaś nie może obniżać odszkodowania o wysokość tych rabatów - Informuje serwis Prawo.pl.
QINGDAO, Chiny, 29 maja 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej, ogłosiła podczas wydarzenia 2024 Sports Marketing Workshop w chińskim Quingdao, że została oficjalnym dostawców monitorów do wideoweryfikacji (VAR) na mistrzostwa UEFA EURO 2024™. Firma zapewni najnowocześniejsze monitory do głównego pokoju VAR w Lipsku w Niemczech. Po raz pierwszy UEFA przyznała wyłączne prawa jednemu ze sponsorów. Nominacja nastąpiła po niedawnym wyborze Hisense na oficjalnego partnera UEFA EURO 2024™, dodatkowo wzmacniając pozycję firmy jako sponsora Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, który dysponuje specjalistyczną wiedzą technologiczną.
Technologia VAR (wideoweryfikacji) w piłce nożnej opiera się na materiale wideo, który ogląda zespół sędziów w celu weryfikacji i wspierania sędziego na boisku w podejmowaniu decyzji, co pozwala na większą dokładność i sprawiedliwą ocenę bramek, zdarzeń w polu karnym, czerwonych kartek i błędów w identyfikacji zawodników. Półautomatyczna technologia spalonego opracowana przez UEFA (SAOT) jest elementem systemu VAR umożliwiającego szybsze podejmowanie decyzji podczas meczu.
W czasie turnieju sędziowie VAR będą zgromadzeni w Międzynarodowym Centrum Transmisji w Lipsku, gdzie zajmą się weryfikacją meczy wyświetlanych na ekranach Hisense. Firma Hisense uzyskała również prawa do brandingu i wzornictwa wszystkich ekranów do weryfikacji dla sędziów znajdujących się z boku boiska. Podczas weryfikacji VAR marka Hisense będzie więc wyraźnie widoczna w miejscu rozgrywania meczu i na wielkich stadionowych ekranach.
Zostanie oficjalnym dostawcą monitorów VAR stanowi potwierdzenie wyjątkowych możliwości technologicznych firmy Hisense rozwijanych przez ostatnie pięćdziesięciolecie. Pod względem dostaw telewizorów firma Hisense przez dwa kolejne lata zajmowała drugie miejsce na świecie, konsekwentnie zbliżając się do miejsca pierwszego. Na rynku europejskim w I kw. br. dostawy telewizorów Hisense odnotowały spektakularny wzrost rzędu 35,9% w skali rok do roku.
„UEFA z radością przyjmuje zaangażowanie Hisense w europejską piłkę nożną, które wyraża się między innymi dostarczeniem monitorów VAR na turniej. Przełomowa technologia monitorów Hisense pomoże zespołom sędziów VAR w podejmowaniu decyzji i bardziej sprawiedliwych ocenach podczas zbliżających się mistrzostw UEFA EURO 2024™” - powiedział Guy-Laurent, dyrektor ds. marketingu w UEFA.
Będąc partnerem wszystkich mistrzostw UEFA EURO od roku 2016, firma Hisense stworzyła silne i trwałe powiązania z najważniejszymi wydarzeniami w europejskiej piłce nożnej. Wytrwałe zaangażowanie firmy w rozwój technologiczny stale przyczynia się do ulepszania wrażeń z oglądania.
Hisense
Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Oferta Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne systemy informatyczne. Hisense utrzymała 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów w 2023 roku. W ostatnim czasie firma Hisense odnotowuje dynamiczny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2423234/Hisense_LED_Board_UEFA_tournament.jpg
Źródło: Hisense Group
Źródło informacji: PR Newswire